Jump to content

Forumträff i sommar - 2009

kicken
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 155
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tanken med Roots är ju gemensamt GTAsajten-camp och i sitt camp hänger man förmodligen största delen av sin vakna tid. Sen är Roots så litet, drygt 2000 pers, så även om man skulle försöka motsatsen skulle man springa in i varandra hela tiden.

Men jag tror iaf att det kan bli fin gemenskap i campet, vafan ska man göra när man tröttnat på reggaemusiken om inte hitta på upptåg med er gott folk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var låg den då?

Vet inte riktigt. Vi körde vänster från lammet@grisen och följde den vägen ett tag. Kom fram till havet, körde längst det en bit sen var vi framme.

Det var en lång bergsvägg, precis som på sista bilden du postade, och där upp stack det ut en sjukt lång och bredd klippa. Så var som typ en grotta.

Så det är liksom inte en stort hål in i ett berg. Utan mer som ett tak. Och man kan sitta ganska långt in under "taket" så det är prefekt om man grillar och festar när det regnar där. Letade efter det när vi var på Öland i somras men hittade det inte. Ska leta bättre i år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Vad som vore bra är en lista över medlemmar som skulle kunna komma med vissa sidonoteringar. Ex. Jag är säker på att jag kommer / jag skulle eventuellt kunna komma. Pollen vet jag inte när den kommer, men inte just nu. På så sätt kan vi få ett ungefärligt antal forumiter som är beredda på att komma. Jag undrar bara om listan ska göras här eller i en annan tråd som är specifikt gjord för sådant som man ska hålla koll på gällande forumfesten i sommar. Då kan detta bli något av en diskussionstråd medans den andra tråden blir en tråd full med information.

Vi som har körkort och kan köra forumiter:

• Plaisir
  • Karatemorfar
  • StellHell
  • RavenE - om tillgång till bil
  • Adriian - om tillgång till bil
  • MiRRe
  • Vice.
  • Curly - Eventuellt

Jag skulle kunna tänka mig att komma på en eventuell forumfest:

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• RavenE - eventuellt, beror på jobbtider
  • mr_tobbe - I sthlm garanterat (på öland eventuellt)
  • Adriian
  • Zcruwen - eventuellt
  • Karatemorfar - beror på jobbtider
  • iweX - eventuellt

Fortsätt skriva in er

Beror på när & var mest!

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är den här träffen något för mig?

Jag är ju väldigt ung. :rolleyes:

Alltså, inte för att vara taskig eller så men du måste inse verkligheten. Du är 12 medans majoriteten av alla andra som tänker sig komma är över 16 år. Att det sedan kan kommas att dricka alkohol (:E) och rökas cigaretter (och kanske någonting annat) så är det nog inte en så bra miljö för en 12-åring. Att du sedan måste resa en längre väg och antagligen övernatta och få tillstånd av dina föräldrar (antar jag?) så blir det hela väldigt komplicerat för en 12-åring.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor