Jump to content

Forumträff i sommar - 2009

kicken
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 155
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

skulle verkligen vara kul att träffa forumet men å andra sidan känns de inte som jag riktigt känner nån sådär superbra här,

Där är du ju inte den ända =P Men det hade varit bra för oss som kanske inte är så "inne" i gänget att träffas och liksom, visa vem vi är.

Så på så sätt så är en träff ganska bra också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öland Roots låter som en plan, även om jag tröttnar på baktakt efter 3-4 låtar.

I övrigt så kommer jag nog vara på plats om träffen blir på Öland eller Stockholm.

Efter en viss grad jazzpiperökande blir det najs igen...

Men jag håller med, förra året var jag på Roots i 4 timmar typ och jag hann tröttna på reggaen. Men vafan, det är jävligt schyst ändå. Jag är på att boka biljetter så fort förslaget klubbas igenom av styrelsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har körkort och är villiga att skjutsa andra forumiter till destination x:

• Plaisir
  • Karatemorfar
  • StellHell
  • RavenE - om tillgång till bil
  • Adriian - om tillgång till bil
  • MiRRe

För att vara ärlig är det en väldigt bra lista hittills. Till och med om RavenE och Adriian inte skulle få tillgång till bil. Angående Öland Roots-idén så är jag personligen lite si och så. Myshetsfaktorn är säkert enormt hög, men det finns både för- och nackdelar med det. Jag funderar att lägga till en ytterligare poll där man får svara på om man skulle vara villig att åka till Öland under Öland Roots och ha forumträff under den tiden. En väldigt bra sak med det är att ett datum skulle bli fastställt redan nu - 17-18 juli dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt första intryck att klämma in det under Öland Roots är nej tack. Vi ska ha en forumträff, inte gå på festival. Tror inte alla är så glada över att punga ut pengar dessutom för ändamålet.

Tänker likadant. Men sedan behöver man ju inte köpa biljett, utan man kan vistas utanför med andra forumiter, men då försvinner ju hela festivalkänslan. Åldersgränsen gör det dessutom besvärligare för yngre forumiter än sexton år. Jag skulle inte banga, men jag ser hellre en helhjärtad forumträff än Öland Roots.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt första intryck att klämma in det under Öland Roots är nej tack. Vi ska ha en forumträff, inte gå på festival. Tror inte alla är så glada över att punga ut pengar dessutom för ändamålet.

Om alternativet är Stockholm eller annan stad och folk måste bo på hotell/vandrarhem och då blir det i princip lika dyrt. Sen känns det för mig iaf att jag inte hade betalat en lång resa för att enbart ha en forumträff, jag hade velat kombinera det med något. Vad jag känner med Roots också är att det inte kan bli misslyckat, och att det förmodligne kommer bli jävligt festligt. Om vi skulle vara hos mig istället t.ex. (knapp timmes bilfärd därifrån), vad skulle vi göra som man inte kan göra på en festival?

Men fler förslag önskas, vi behöver ju inte bestämma än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaja, jag menade inte att jag inte känner dig ju. :)

Tack. <3 xD

Vi har körkort och är villiga att skjutsa andra forumiter till destination x:

• Plaisir
  • Karatemorfar
  • StellHell
  • RavenE - om tillgång till bil
  • Adriian - om tillgång till bil
  • MiRRe

För att vara ärlig är det en väldigt bra lista hittills. Till och med om RavenE och Adriian inte skulle få tillgång till bil. Angående Öland Roots-idén så är jag personligen lite si och så. Myshetsfaktorn är säkert enormt hög, men det finns både för- och nackdelar med det. Jag funderar att lägga till en ytterligare poll där man får svara på om man skulle vara villig att åka till Öland under Öland Roots och ha forumträff under den tiden. En väldigt bra sak med det är att ett datum skulle bli fastställt redan nu - 17-18 juli dvs.

Jag har med körkort och bil säger jag.

Du har absolut en poäng. När jag jobbade på Öland hängde vi på en grym plats. Det var en stor grotta vi stranden. Soft med rätt grejer. Någon som vet vart den platsen är? (Kan inte finnas så många strandgrottor på Öland)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack. <3 xD

Jag har med körkort och bil säger jag.

Du har absolut en poäng. När jag jobbade på Öland hängde vi på en grym plats. Det var en stor grotta vi stranden. Soft med rätt grejer. Någon som vet vart den platsen är? (Kan inte finnas så många strandgrottor på Öland)

Var låg den då? Har faktiskt aldrig hört talas om en strandgrotta, det finns flera ställen med schysta raukar* på norra öland, sen på norra västkusten kring Sandvik och Jordhamn** är det höga sandstensklippor som slutar i stenstrand vid vattnet. Extremt fint där uppe men känner på mig att det är campingförbud nära vattnet. En natt i jordhamn med en fin brasa och god mat är iofs svårt att slå.

*

**

Random googlebilder

post_1095419_2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har svårt att tro att en träff under en festival skulle vara lika "sammansvetsat" som en separat träff.

Jag skulle kunna tänka mig komma om det dyker upp folk jag känner lite mer. Bil kan jag köra.

Gärna Öland då jag kan träffa en jag känner där på samma gång. Fast Stockholm är ännu bättre, då kan jag våldgästa skribb. :)

Jag avvaktar dock med att säga nåt slutligt tills det finns mer detaljer.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor