P-C Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Nej, men srsly, misstaget vi gjorde förra året var att ingen tog tag i saken. Inget datum och ingenting. Vi måste fixa ett datum och då är det noll tolerans som gäller. Om någon enstaka forumit inte kan, so let it be. Damn straight. Du är nu utsedd till offciell forumfestfixare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Blir det Norrköping/Linköping är jag lätt på. Men jag vet inte säkert om det blir nån annanstans, jag kommer nog inte orka när det väl kommer till kritan. Blir det häromkring har jag inget att skylla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Damn straight. Du är nu utsedd till offciell forumfestfixare! Meh, noo Alltså, jag kan se till att allting är fixat. Alla detaljer (vilka forumiter som plockar upp andra med bil, var festen anordnas, hur man kommer dit etc.) kan jag även det skriva upp och redogöra i en lista. Men det viktigaste vi behöver just nu är tre saker. Var ska vi ha träffen (Stad+lokal/trädgård/whatever) En lista över hur många som skulle tänka sig att komma (minus/plus ett antal forumiter - give or take) Datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 MINST ett ex av Blinks senaste också! (Som förhoppningsvis är släppt då.) Ajjemen! Annars kan jag ju spela hela skivan. UNDERBAR SOMMAR FRAMFÖR OSS POJKAR! En självklarthet är ju att nån tar med en tv och ett PS3 så vi kan lira GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag tycker att Umberto ska fixa forumträffen. Det är ju han som alltid fixar det ingen annan orkar fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Meh, noo Alltså, jag kan se till att allting är fixat. Alla detaljer (vilka forumiter som plockar upp andra med bil, var festen anordnas, hur man kommer dit etc.) kan jag även det skriva upp och redogöra i en lista. Men det viktigaste vi behöver just nu är tre saker. Var ska vi ha träffen (Stad+lokal/trädgård/whatever) En lista över hur många som skulle tänka sig att komma (minus/plus ett antal forumiter - give or take) Datum Alla ni som är intresserade av att komma. Pricka ut var ni bor på sverigekartan och hur långt ni skulle kunna tänka er att åka från er egen stad. Gör en cirkel där eran stad befinner sig i mitten och dra ut den så långt som ni skulle tänka er att kunna åka, få skjuts etc. Alla behöver ej göra det, men några måste ställa upp så vi får lite insikt över hur långt vissa kan vara beredda på att resa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) En självklarthet är ju att nån tar med en tv och ett PS3 så vi kan lira GTA IV. Eller flera så hookar vi upp och lanar. Kan inte painta men: Definitivt - Norrköping, Linköping, Söderköping Kanske - Jönköping, Stockholm Knappast - Norrut, Gotland, Skövde-ish eller Skåne. Redigerad 18 mars, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 I say Stockholm. Finns många förbindelser dit plus att de flesta forumiter bor i området samt i mellansverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Meh, noo Alltså, jag kan se till att allting är fixat. Alla detaljer (vilka forumiter som plockar upp andra med bil, var festen anordnas, hur man kommer dit etc.) kan jag även det skriva upp och redogöra i en lista. Men det viktigaste vi behöver just nu är tre saker. Var ska vi ha träffen (Stad+lokal/trädgård/whatever) En lista över hur många som skulle tänka sig att komma (minus/plus ett antal forumiter - give or take) Datum Jag är på och jag föreslår att festen ordnas när det inte är någon musikfestival ? Sen kan vi väl skriva upp något i stil med det här: Member: Karatemorfar Tillgång till bil, kan köra och vilken väg: Ja. Om fest i Stockholm kör jag Kristinehamn - Karlskoga - Örebro - Kungsör - Eskilstuna - Södertälje osv. BÄTTRE KARTA: Redigerad 18 mars, 2009 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 I say Stockholm. Finns många förbindelser dit plus att de flesta forumiter bor i området samt i mellansverige. Alltså, jag klagar inte om vi är i Stockholm (fast jag antar att jag måste erbjuda sovplats? D:) men jag kan lätt tänka mig att kryssa ner till Gotland eller Öland för ett så här trevligt ändamål. Kanske man ska göra en cykelsemester av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Blir det Norrköping/Linköping är jag lätt på. Men jag vet inte säkert om det blir nån annanstans, jag kommer nog inte orka när det väl kommer till kritan. Blir det häromkring har jag inget att skylla på Samma, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Alltså, jag klagar inte om vi är i Stockholm (fast jag antar att jag måste erbjuda sovplats? D:) men jag kan lätt tänka mig att kryssa ner till Gotland eller Öland för ett så här trevligt ändamål. Kanske man ska göra en cykelsemester av det? Jag måste ju säga att Öland låter mycket mer lockande än vad Stockholm gör. Det blir ju lite trevligare o sitta på nån camping eller nåt o dricka lite o ha kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Stockholm känns jävligt tafftigt. Det är inget ställe man drar till för att campa lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Jag är på och jag föreslår att festen ordnas när det inte är någon musikfestival ? Sen kan vi väl skriva upp något i stil med det här: Låter bra. Så vi kommer någonstans på vägen. Var ska vi ha träffen (Stad+lokal/trädgård/whatever)En lista över hur många som skulle tänka sig att komma (minus/plus ett antal forumiter - give or take)Datum (Ej under större festivaler - Arvika, Hultsfred, WoW, P&L) ** Vi har körkort och är villiga att skjutsa andra forumiter till destination x: PlaisirKaratemorfarStellHell Redigerad 18 mars, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Eftersom Öland var tanken förra året har jag sen dess förknippat forumfest med Öland. Någonstans runt Köpingsvik eller Borgholm hade varit kul. Stockholm hade också fungerat, men det hade kanske varit bra om man var någonstans i utkanten av stan om man ska ha "utomhusfest" i åtanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 w00t! Addad utan att säga ja. Fast självklart är jag på. Dock inte i Stockholm, skitstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Alltså. De flesta (en mindre majoritet) tycks vilja ha den på Öland. Ska jag skriva upp det som plats så länge. Inget fastställt. Eller ska jag öppna en poll? En poll låter ju bäst? Vad tycker ni? Kom ihåg att skriva upp er på listan, ni som har körkort och bil! Redigerad 18 mars, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Man borde kanske fixa en poll mellan rivalerna Stockholm och Öland när folk vet lite mer detaljer och har fått tänka? Jag är riktigt sugen, men samtidigt ska man inte lova något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Man borde kanske fixa en poll mellan rivalerna Stockholm och Öland när folk vet lite mer detaljer och har fått tänka? Jag är riktigt sugen, men samtidigt ska man inte lova något. Om några dagar eller om några veckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Vi har körkort och är villiga att skjutsa andra forumiter till destination x: Plaisir Karatemorfar StellHell RavenE - Om tillgång till bil. Får jag bara tag på en bil så lär jag kunna skjutsa dit det behövs. Bäst är ju om det är två med körkort i varje bil så man kan skifta. I alla fall jag är fortfarande färsk med körkortet och har inte gjort några långkörningar, så jag vet inte hur långt jag pallar. Redigerad 18 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts