StellHell Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag. Om ni kommer till Oslo står jag för spriten och tak över huvudet... Palla en svensk forumträff i Norge ditt sär. Tror inte heller att det blir vidare bekvämt att klämma in alla i din lya, tyvärr. Oslo är en underbar stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 No, notrly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag skulle gärna se en tältning hos The Dude. Har körkort och är sugen (mer än förra året faktiskt), men kommer dessvärre inte ha tillgång till någon bil. Någon som har koll på vad det kostar att hyra bil? Jag har verkligen inte den blekaste. Om ni kommer till Oslo står jag för spriten och tak över huvudet... OMFG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Det skulle faktiskt vara trevligt att träffa alla forumiter i verkligheten. Spännande och müüüsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Öland. Bad, bro, sol, fest, the Dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 The Dude's mysiga trädgård. I sommar är jag 18 och kanske till och med har körkort. Skulle vara rätt kul med en träff faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Jag skulle gärna se en tältning hos The Dude. Har körkort och är sugen (mer än förra året faktiskt), men kommer dessvärre inte ha tillgång till någon bil. Någon som har koll på vad det kostar att hyra bil? Jag har verkligen inte den blekaste. OMFG! Har för mig att statoil är rätt billigt. O är vi några som delar på den så är jag på. Och som sagt så finns det chans att jag har bil o då kan jag ju komma in o hämta er Edit: Eller har för mig o har för mig. Jag forskade i det två veckor efter att jag tog körkort. Så nog är det så att Statoil eller OKQ8 är alternativen som gäller. Beroende på storlek på bil Redigerad 18 mars, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag skulle gärna se en tältning hos The Dude. Har körkort och är sugen (mer än förra året faktiskt), men kommer dessvärre inte ha tillgång till någon bil. Någon som har koll på vad det kostar att hyra bil? Jag har verkligen inte den blekaste. OMFG! Ingen aning egentligen, men jag kanske kan höra med min chef om lite billiga priser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Då kanske jag kan bli med! Frågan är väl om din föräldrar låter dig följa med..? Om jag hade en son som gick i 6:an (för det gör du väl?) så skulle jag inte vilja släppa iväg honom med vilt främmande människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Palla en svensk forumträff i Norge ditt sär. Tror inte heller att det blir vidare bekvämt att klämma in alla i din lya, tyvärr. Oslo är en underbar stad. käften fitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag kommer definitivt! Håller på med körkortet nu och kommer ha tagit det innan sommaren, frågan är dock om jag har tillgång till bil... Men kommer gör jag, om det inte är lång uppe i de norrländska skogarna vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag kommer definitivt! Håller på med körkortet nu och kommer ha tagit det innan sommaren, frågan är dock om jag har tillgång till bil... Men kommer gör jag, om det inte är lång uppe i de norrländska skogarna vill säga. Vad är det för fel på de norrländska skogarna då? Vi kan gå ut i skogen tillsammans och skjuta en älg, säga "schuup" istället för "ja"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Iår känns det säkrare att säga "Jag kommer!!" Då jag är ungefär 80% säker på att jag har körkort... Jag kan komma sålänge det inte är för långt norrut eller för långt söderut. Stockholm/Norrköping låter som en underbar idé (norrköping låter bättre då jag ägnar ganska mycket tid åt att vara där nere ^^) Om orken skulle finnas och även intresset såklart, så kanske jag kan försöka knåpa ihop nått trevligt här i hedesunda/gävle? Redigerad 18 mars, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Om någon erbjuder skjuts från Stockholm till destinationen så är jag såklart på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Vad är det för fel på de norrländska skogarna då? Vi kan gå ut i skogen tillsammans och skjuta en älg, säga "schuup" istället för "ja"! Inget, jag älskar de norrländska skogarna! Halva släkten kommer därifrån. Men det är lite långt att åka från Västergötland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Frågan är väl om din föräldrar låter dig följa med..? Om jag hade en son som gick i 6:an (för det gör du väl?) så skulle jag inte vilja släppa iväg honom med vilt främmande människor. Det lär ju inte vara drogfritt heller, för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag kommer, tar med mig gitarren och försöker få till det med Stellan...i ett enmannatält! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Det verkar som jävligt många skulle vara på och jag är sjukt taggad. Tänk er några bira och en lägerbrasa och Weener med gittaren och allsång till hallelujah Nej, men srsly, misstaget vi gjorde förra året var att ingen tog tag i saken. Inget datum och ingenting. Vi måste fixa ett datum och då är det noll tolerans som gäller. Om någon enstaka forumit inte kan, so let it be. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag kommer, tar med mig gitarren och försöker få till det med Stellan...i ett enmannatält! MINST ett ex av Blinks senaste också! (Som förhoppningsvis är släppt då.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag kommer nog att vara i Stockholm största delen av sommaren och tycker att det vore bäst att träffas här, vi kan ju ha en utomhusfest någonstans även här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts