Jump to content

Forumträff i sommar - 2009

kicken
 Share

Recommended Posts

Jag vill bara starta tråden för att påminna er! Vad tror ni? Kommer det lyckas i år? Vad har ni för planer? Skulle ni vilja se en forumträff? Skulle ni komma? Vilken stad? Hur? Var? Allt är välkommet. Jag hoppas verkligen det blir av i år, verkligen. Någon måste ta tag i det här, vem som helst som skulle kunna arrangera en forumträff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 155
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hade faktiskt varit kul med en forum träff, problemet för egen del är att jag bor i Trelleborg, Skåne och kollar ni det på en karta så ser ni hur långt ner i Sverige det är, så det svåra är att komma upp mot Stockholm och däråt.

Men jag har bil och körkort i sommar, och är öppen för en träff beroende på vart det blir av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade varit fasligt trevligt med en forumträff, måste jag medge, men jag är inte säker på att jag kommer kunna vara med på en sådan. Kommer inte ha ett rött öre i sommar.

Å andra sidan har jag redan träffat en del forumiter, och jag kommer säkerligen göra det igen på DH.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor