kicken Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag vill bara starta tråden för att påminna er! Vad tror ni? Kommer det lyckas i år? Vad har ni för planer? Skulle ni vilja se en forumträff? Skulle ni komma? Vilken stad? Hur? Var? Allt är välkommet. Jag hoppas verkligen det blir av i år, verkligen. Någon måste ta tag i det här, vem som helst som skulle kunna arrangera en forumträff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Skulle bara kunna tänka mig komma om det var i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag ska iaf ner till Norrköping nån gång i sommar, om det vore nånstans i det området under tiden jag är där så är jag öppen för det. Annars har jag inte råd att ta mig ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag ska iaf ner till Norrköping nån gång i sommar, om det vore nånstans i det området under tiden jag är där så är jag öppen för det. Annars har jag inte råd att ta mig ner. Ja Norrköping låter som en bra stad för något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Dreamhack får räcka för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Beror lite på vart, men det vore helskoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Beror på vart och när. Om jag då kan så kommer jag, självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Det skulle vara hur kul som helst! Felet är att jag inte har någon egen bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Felet är att jag inte har någon egen bil. Om det blir någon träff så kommer det säkerligen att rulla ett antal bilar ifrån ett antal håll i landet till träffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Vilka här har körkort och kommer kunna ha tillgång till bil i sommar? Jag kan göra en lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Vilka här har körkort och kommer kunna ha tillgång till bil i sommar? Jag kan göra en lista. Har körkort. Och till sommaren har jag garanterat tillgång till bil (morsans enda argument har varit halkan och farsan bör ha slutat värna om sin nya bil så mycket då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Vilka här har körkort och kommer kunna ha tillgång till bil i sommar? Jag kan göra en lista. Har körkort, men vet inte om jag kommer att ha tillgång till bil för en sådan resa. Om inte så kan man ju dela på kostnaden för en hyrbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Om det blir någon träff så kommer det säkerligen att rulla ett antal bilar ifrån ett antal håll i landet till träffen. Då kanske jag kan bli med! Eller är träffen bara för dom riktigt gamla medlemmarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Hade faktiskt varit kul med en forum träff, problemet för egen del är att jag bor i Trelleborg, Skåne och kollar ni det på en karta så ser ni hur långt ner i Sverige det är, så det svåra är att komma upp mot Stockholm och däråt. Men jag har bil och körkort i sommar, och är öppen för en träff beroende på vart det blir av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Eller är träffen bara för dom riktigt gamla medlemmarna? Ja, stick newbie! Nejdå, självklart är alla välkomna! Du är ju redan "en i gänget". Redigerad 18 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Det hade varit fasligt trevligt med en forumträff, måste jag medge, men jag är inte säker på att jag kommer kunna vara med på en sådan. Kommer inte ha ett rött öre i sommar. Å andra sidan har jag redan träffat en del forumiter, och jag kommer säkerligen göra det igen på DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Ja, stick newbie! Nejdå, självklart är alla välkomna! Du är ju redan "en i gänget". Haha, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Var? (Stad, lokal, tomt etc) ? Hur? Forumiter med bil ser till att skjutsa andra forumiter till den stad vi ska till. När? Sommar (exaktare datum ....) Arrangör? Vet ej. Finns det kandidater? StellHell, Dude, tobbe, henkibojj m.fl? Någon som är äldre dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Vilka här har körkort och kommer kunna ha tillgång till bil i sommar? Jag kan göra en lista. Jag. Om ni kommer till Oslo står jag för spriten och tak över huvudet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Oslo it is! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts