tonkow Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Hey, håller på med en stuntvideo till GTA4 och satte ihop alla mina failade klipp. Säg gärna vad som tycks http://www.youtube.com/watch?v=GEdfbafuqvk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Den var helt okej faktiskt. En del saker jag inte har sett tidigare. Synd bara att den första låten sög så jävligt. Redigerad 18 mars, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Bra video! Men jag tycker inte heller om den första låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Bra film och rätt bra låt i början. Btw, vad är " Ezcam"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KennethL Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Som tidigare sagt, bra video men vad är det för jävla låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Vissa grejer var rätt roliga, andra var mindre roliga. Men en helt OK video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts