Santa Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Som sagt så behöver jag hjälp att välja vilket spel, har kört båda två, och vet ganska mycket om dom. Anledningen till att jag vill veta är att jag kört WoW ett halv långt tag nu, och börjar bli lite små less på det (kört onödigt mycket på den lilla tidan). Innan jag körde wow så körde jag WAR, och slutade med det... nån gång strax efter Blackguard och Kotbs släpptes. Båda har saker som jag gillar, och inte gillar. WoW: +Bra PVE +Mycket att göra +För det mesta trevligt folk -Inte så värst bra pvp enligt mig (beror iofs på servern) -Spenderar mycket av sin tid på 80 att bara geara upp. WAR: +Grym rvr +Bra grafik +Keep siege! -Laggar på min dator -Några klasser rå äger i rvr Njuter av att spela båda spelen, men inte värt att spela 2 stycken betal-spel samtidigt. Mitt WoW gamecard går ut den 5:e april. Övertala mig vad jag ska slösa dom kommande 2 månaderna på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Bara jag som aldrig hört talas om WAR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Bara jag som aldrig hört talas om WAR? Nej, jag har ingen aning om vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Bara jag som aldrig hört talas om WAR? WAR = Warhammer: Age of Reckoning. (Warhammer Online). Redigerad 18 mars, 2009 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag tycker att du ska spela WAR, mest pga att jag gillar spelet så pass mycket som jag gör. Det är underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Ledsen grabben, vi kan egentligen inte bestämma åt dig. Du har spelat båda och har en egen uppfattning kring båda två. Vilket inte alla här på forumet har. Warhammer har som sagt sina fördelar och WoW sina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 WoW's PvP är inte dåligt, bara enformigt. Sen beror det ju som sagt på server, men det kan du inte beskylla blizzard för, när folk på vissa realms inte vill PvP'a. Men visst, är du trött på WoW skulle jag säga WAR, för du kommer komma tillbaka till WoW sålänge du spelar MMO's som är lika WoW. Jag vet av egen erfarenhet och allt som behövs är bara en liten paus för att få upp WoW-suget igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Jag vet av egen erfarenhet och allt som behövs är bara en liten paus för att få upp WoW-suget igen. Amen. Redigerad 18 mars, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag tycker StellHell täckte det rätt bra. WoW ÄR det bästa MMORPG:et som finns just nu, men det betyder inte att man inte kan tröttna. Ta en liten paus, spela WAR så länge, och sedan kommer du sakta men säkert längta tillbaka till WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag tycker StellHell täckte det rätt bra. WoW ÄR det bästa MMORPG:et som finns just nu, men det betyder inte att man inte kan tröttna. Ta en liten paus, spela WAR så länge, och sedan kommer du sakta men säkert längta tillbaka till WoW. Har en polare som precis genomgått det... Han började lira WoW igen idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Mjo, det är sant, redan slutat och börjat ett par gånger (Privat>Annat>Privat>annat>Retail>Annat>Retail>nu) Kommer kanske gå med varannat WAR varannat WoW gamecard då isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Oh yeah, ytterligare en till "hjälp-mig-välja" tråd... Null vote : GW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 WoW: +För det mesta trevligt folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 (redigerad) Har en polare som precis genomgått det... Han började lira WoW igen idag. Jag har faktiskt ett udda exempel på att en av mina kompisar, som förr spelade WoW, spelar nu WAR mer än någonsin. Vi började spela WAR tillsammans (ca 4-5 pers), men alla droppade en efter en, förutom honom. Redigerad 20 mars, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Jag har faktiskt ett udda exempel på att en av mina kompisar, som förr spelade WoW, spelar nu WAR mer än någonsin. Vi började spela WAR tillsammans (ca 4-5 pers), men alla droppade en efter en, förutom honom. Jo, men så är det ju med alla MMO's. Lirade Tibia förr, innan WoW släpptes. Hela servern försvann i princip till WoW, men det var bara en polare som fortsatte spela Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Slösa pengar på spelet och avgifter för att göra textquest och banka på saker på samma sätt en jävla massa tid för att lvl'a... inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Slösa pengar på spelet och avgifter för att göra textquest och banka på saker på samma sätt en jävla massa tid för att lvl'a... inget!Ja, det var ju konstruktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Slösa pengar på spelet och avgifter för att göra textquest och banka på saker på samma sätt en jävla massa tid för att lvl'a... inget! Vad gillar du för spel egentligen emo? Har aldrig lyckats förstå det, för i varje topic oavsätt spel så säger du att du hatar just det spelet eller hur det spelet är uppbyggt. Kanske dags att växa upp och sluta spela spel om allt du gör är att hatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Slösa pengar på spelet och avgifter för att göra textquest och banka på saker på samma sätt en jävla massa tid för att lvl'a... inget! Allt handlar om att underhålla sig själv på kvällarna, inte att försöka uppnå virtuell lycka som du verkar tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts