Jump to content

Wow eller WAR?

Santa
 Share

Som topicen lyder.  

32 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Som sagt så behöver jag hjälp att välja vilket spel, har kört båda två, och vet ganska mycket om dom.

Anledningen till att jag vill veta är att jag kört WoW ett halv långt tag nu, och börjar bli lite små less på det (kört onödigt mycket på den lilla tidan).

Innan jag körde wow så körde jag WAR, och slutade med det... nån gång strax efter Blackguard och Kotbs släpptes.

Båda har saker som jag gillar, och inte gillar.

WoW:

+Bra PVE

+Mycket att göra

+För det mesta trevligt folk

-Inte så värst bra pvp enligt mig (beror iofs på servern)

-Spenderar mycket av sin tid på 80 att bara geara upp.

WAR:

+Grym rvr

+Bra grafik

+Keep siege!

-Laggar på min dator :(

-Några klasser rå äger i rvr

Njuter av att spela båda spelen, men inte värt att spela 2 stycken betal-spel samtidigt.

Mitt WoW gamecard går ut den 5:e april.

Övertala mig vad jag ska slösa dom kommande 2 månaderna på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW's PvP är inte dåligt, bara enformigt. Sen beror det ju som sagt på server, men det kan du inte beskylla blizzard för, när folk på vissa realms inte vill PvP'a.

Men visst, är du trött på WoW skulle jag säga WAR, för du kommer komma tillbaka till WoW sålänge du spelar MMO's som är lika WoW. Jag vet av egen erfarenhet och allt som behövs är bara en liten paus för att få upp WoW-suget igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker StellHell täckte det rätt bra. WoW ÄR det bästa MMORPG:et som finns just nu, men det betyder inte att man inte kan tröttna. Ta en liten paus, spela WAR så länge, och sedan kommer du sakta men säkert längta tillbaka till WoW.

Har en polare som precis genomgått det... Han började lira WoW igen idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en polare som precis genomgått det... Han började lira WoW igen idag.

Jag har faktiskt ett udda exempel på att en av mina kompisar, som förr spelade WoW, spelar nu WAR mer än någonsin. Vi började spela WAR tillsammans (ca 4-5 pers), men alla droppade en efter en, förutom honom.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt ett udda exempel på att en av mina kompisar, som förr spelade WoW, spelar nu WAR mer än någonsin. Vi började spela WAR tillsammans (ca 4-5 pers), men alla droppade en efter en, förutom honom.

Jo, men så är det ju med alla MMO's.

Lirade Tibia förr, innan WoW släpptes. Hela servern försvann i princip till WoW, men det var bara en polare som fortsatte spela Tibia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slösa pengar på spelet och avgifter för att göra textquest och banka på saker på samma sätt en jävla massa tid för att lvl'a... inget!

Vad gillar du för spel egentligen emo? Har aldrig lyckats förstå det, för i varje topic oavsätt spel så säger du att du hatar just det spelet eller hur det spelet är uppbyggt.

Kanske dags att växa upp och sluta spela spel om allt du gör är att hatar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor