SilentViper Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Hej nu är det så att min kompis har ett jävligt problem med Nero då han inte kan bränna filmer. Jag har suttit och hjälpt han nu över en vecka men lyckades inte vi har testat olika Nero versioner men samma sak hela tiden. När han trycker på skapa din egen dvd-video som jag brukar trycka på när ja bränner filmer med Nero så får han bara upp en annan ruta. Sen får han även att filmen måste vara i AUDIO_TS och jag har aldrig hört talas om detta problem förut. Så jag undrar n vet ni hur man fixar detta? Redigerad 18 mars, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Om filmen är en .iso / .img eller liknande så är det bara att mounta i daemontools och köra en dvd-kopia i Nero.... rite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Nej det är dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Är det en massa .vob och BUP filer som ni ska bränna så kan du göra som det står här: http://eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=952089 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Jag har ingen aning han ska iallafall bränna filmer och han kunde förut bränna via data-iso eller vad han nu sa. Men nu funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KennethL Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Om filmen är en .iso / .img eller liknande så är det bara att mounta i daemontools och köra en dvd-kopia i Nero.... rite? Ja, så gör jag varje gång jag bränner ut en DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts