Sex_Pistols Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Ni vet det första hotellet, vad det nu heter. När man är därinne så brukar där alltid spelas nån spansk låt där det låter typ som dom säger "Jag vill bananen ska pöka". Någon som vet vad den heter? Och ja, jag har laddat ner soundtracket, men jag hitta den inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Jag tror du tänker på Unaesta - La Vida es una Lenteja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Jo precis den är det. Spelas i princip alltid i taxibilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Den är ju störtskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Ja det var det Den fanns tydligen i soundtracket men jag lyssnade tydligen inte tillräckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LEGALISERA_MARIJUANA Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Skön låt. Vice City hade det bästa soundtracket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olof97 Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) ... Redigerad 17 mars, 2019 av olof97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts