kicken Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Jag tror (och hoppas) att de flesta här har andra intressen än forumet men trots allt hänger vi ändå här och använder forumet och då borde man sträva efter att göra vistelsen så bra som möjligt. Mr. Akademiker! Jag tror inte ens en spamfärd i allmänt hjälper. Just nu är det ganska off och det kommer bli ännu mer off i sommar. Det är väl sensommar, höst och vinter som är forumets topptid eller hur man kan säga det. Det finns inga egentliga saker vi kan göra för att förbättra aktiviteten heller. Jag undrar vad sajten vore utan sin lounge för tillfället. Visst postas det i dem vanliga trådarna där vissa forumiter är stammisar, men då handlar det enbart om dem specifika trådarna (tänker då främst på trådar som musiktips m.fl). Vad som däremot skulle kunna hjälpa är ett nytt avsnitt och Hultenius & Co. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Jag tror (och hoppas) att de flesta här har andra intressen än forumet men trots allt hänger vi ändå här och använder forumet och då borde man sträva efter att göra vistelsen så bra som möjligt. Jag har faktiskt inget annat intresse än att spela och titta på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Jag har faktiskt inget annat intresse än att spela och titta på forumet. Ibland önskar man att man gick i sexan igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Ibland önskar man att man gick i sexan igen! Wörd jao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Ibland önskar man att man gick i sexan igen! Vi kan byta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Vi kan byta! You dont want to, i promis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Kanske forumet är på väg mot sitt slut? Själv känner ja att jag börjar små tröttna på detta forum. Samma vanliga trådar och som andra har sagt finns knappt intressanta trådar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Kanske forumet är på väg mot sitt slut? Själv känner ja att jag börjar små tröttna på detta forum. Samma vanliga trådar och som andra har sagt finns knappt intressanta trådar här. Nää, vad ska man då göra när man kommer hem, sätter sig vid datorn för att slappa lite? Inga andra forum är ens i närheten av forumandan som finns här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Nää, vad ska man då göra när man kommer hem, sätter sig vid datorn för att slappa lite? Inga andra forum är ens i närheten av forumandan som finns här! Jag håller med! GTAsajten är en del av mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Jag håller med! GTAsajten är en del av mitt liv. Duuuuude! ---- Det kanske är just det att vi medlemmar håller på att växa upp och för lite tid vid just forumet och är borta på annat eller så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Mjo. Det kan också bero på att man ofta minns roliga saker som roligare än de egentligen var, men jag tycker att forumet var roligare och definitivt mycket mer aktivt för något år sedan. Dock så tycker jag vi borde kunna göra vårat bästa för att sluta vara "off" Det kan också, som några redan har skrivit, bero på att vi har blivit äldre ... etc. --- Är det bara jag som tycker att forumet känns mindre aktivt sedan massor av trådar flyttades till Loungen? Kan man inte flytta hela loungen till Allmänna diskussionsforum Subforums så att det hamnar tillsammans med de andra fyra subforumen? Det kan ju också bero på att jag har en flik som står på "Allmänna diskussionsforum Subforums" och ofta glömmer bort att kolla Loungen... men men. Men, I support the idea of more Hultenius & Co! (Vad hände med den tryckta upplaga som skulle komma tillsammans med Loungen? =P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Take it off for the Hoff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jezz Torrent Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Spring time, baby . Mycket i skolan och man kan vistas utomhus för första gången på fem månader Skitsnack! Hösten/vintern är underbara att vistas ute på! Det är bara torra svenssons som går i ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 För något år sedan tyckte jag det var illa när det skapades färre än 10 nya trådar/dag. Nu får man vara glad om det ens skapas 5 st/dag, skoförsäljare inräknat... Vi behöver fler diskussionsämnen och jag uppmanar alla att skapa fler trådar. Tycker man att det finns för lite innehåll så ta tillfället i akt och skapa en ny tråd med något intressant diskussionsämne. Det händer mängder av saker varje dag och det finns alltid något som är intressant att diskutera. Hjälper det inte får vi införa något som stimulerar trådskapande, t.ex bättre medlemsgrupp så länge man lyckas uppnå 1 startad tråd/vecka. Har också lite andra intressanta saker att presentera nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Finns alltid risk för spam trådar i sånna fall, men det kanske inte är så dåligt.. Kan bli lite aktivare och roligare, dunno Väntar med spänning på nästa veckas nyheter^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Det här forumet blir bara sämre för varje dag som går och det beror på att medlemmarna (me too) har blivit så förbannat passiva. Att det börjar bli "vår" har liten betydelse. Så sant. Personligen orkar jag inte vara så aktiv här med tanke på att formet är kaosliknande. Från att vara det första forumet jag besöker så är gtasajten det sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 (redigerad) För något år sedan tyckte jag det var illa när det skapades färre än 10 nya trådar/dag. Nu får man vara glad om det ens skapas 5 st/dag, skoförsäljare inräknat... Vi behöver fler diskussionsämnen och jag uppmanar alla att skapa fler trådar. Tycker man att det finns för lite innehåll så ta tillfället i akt och skapa en ny tråd med något intressant diskussionsämne. Det händer mängder av saker varje dag och det finns alltid något som är intressant att diskutera. Hjälper det inte får vi införa något som stimulerar trådskapande, t.ex bättre medlemsgrupp så länge man lyckas uppnå 1 startad tråd/vecka. Har också lite andra intressanta saker att presentera nästa vecka Låter intressant. Redigerad 8 april, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Finns alltid risk för spam trådar i sånna fall, men det kanske inte är så dåligt.. Kan bli lite aktivare och roligare, dunno Väntar med spänning på nästa veckas nyheter^^ häldre lite spam än inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Är det bara jag som tycker att det inte händer så mycket alls här på forumet just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Är det bara jag som tycker att det inte händer så mycket alls här på forumet just nu? Jag tycker det händer skit mycket, men jag antar att det är indviduellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts