Kebab Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Har ni också märkt att aktiviteten på forumet har minskat drastiskt de senaste veckorna? Det är inte ens någon som vill vara med i EPYC längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Det behöver ju inte ha med aktiviteten att göra, folk kan helt enkelt ha tröttnat på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Har ni också märkt att aktiviteten på forumet har minskat drastiskt de senaste veckorna? Det är inte ens någon som vill vara med i EPYC längre. Håller faktiskt med dig, det händer inte lika mycket här längre som det gjorde för bara nån veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Folk kanske gör annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Spring time, baby . Mycket i skolan och man kan vistas utomhus för första gången på fem månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Spring time, baby . Mycket i skolan och man kan vistas utomhus för första gången på fem månader Haha så sant Men det är nog det som är orsaken till mindre aktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Sen är det väl faktiskt så att aktiviten bara minskar utan nån särskild anledning vissa perioder. Det har hännt förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Såååå, skapa några till konton och lek Remob? eller någon annan Men vi ahr ju fått lite fina bottar med Spansk porr och billiga japanska skor från USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Sen är det väl faktiskt så att aktiviten bara minskar utan nån särskild anledning vissa perioder. Det har hännt förr. Ja, sommaren brukar vara en sån period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Spring time, baby . Mycket i skolan och man kan vistas utomhus för första gången på fem månader OCH kärleken frodas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Skapa intressanta trådar med dig Kebab, så lovar jag att svara i de och så har vi snart ett aktivt forum igen! Jag skyller på skolan förövrigt, trots att jag har mindre skola än någonsin tar den mer tid en någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Vinterns hårda grepp om asfalt, björk och taken börjar sakta men säkert släppa tagen, ty du skall ej frukta här komma vår och sommar. Ty den tid vi kallar våren börjar luften kittlas och lämna mycket sporer, detta är tiden för kärlekens namn och Romeo och Julia går hand i hand. Sommarn komma skall, med grillspett och fest likt en elefant lämna avtryck i den härjades hjärta, ty denna tid är mycket vacker, nästan som en älg på jakten, i denna tid vi vara ute, idka sexuellt umgänge och senare kanske få ett slag i magen, denna tillfälliga romans kanske bär med sig något oväntat, som ett barn i magen? Ty denna tid är då vi lämnar våra trötta forum, hem och sidor, kanske för gott eller bara till nyår. Denna tid bromsar forum och växlar ner till loungen. Endast Hultan är vaken. Det började bra iallafall. Redigerad 18 mars, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Jag tycker forumet har varit off jättelänge, men jag hänger inte så mycket i lektrådarna. Det behövs mer intressanta trådar i allmäntdelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Jag tycker forumet har varit off jättelänge, men jag hänger inte så mycket i lektrådarna. Det behövs mer intressanta trådar i allmäntdelen! Så sant. Till och med förra året var det rätt så många intressanta trådar i allmänt. Men nu har det totalt svalnat av. Jag kan svara för min del att studierna tar upp en hel del tid. Jag satsar ju som många vet seriöst i skolan och det gör att jag bara har några timmar på kvällen vid datorn. Annars så sover eller studerar jag. Sedan är det ju helgerna som det blir mycket tid över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Någon borde spama allmänt med intressanta trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Det här forumet blir bara sämre för varje dag som går och det beror på att medlemmarna (me too) har blivit så förbannat passiva. Att det börjar bli "vår" har liten betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Det här forumet blir bara sämre för varje dag som går och det beror på att medlemmarna (me too) har blivit så förbannat passiva. Att det börjar bli "vår" har liten betydelse. Det är dags för oss äldre medlemmar att försvinna och låta den yngre generationen ta över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Det är dags för oss äldre medlemmar att försvinna och låta den yngre generationen ta över. Nej. Det strider mot mina principer. Despite constantly complaining about the show and how terrible some acts were, they would always be back the following week in the best seats in the house. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Jag tycker några av er bör hitta aktiviteter utanför forumet, så ska ni se att det inte är så farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 (redigerad) Jag tycker några av er bör hitta aktiviteter utanför forumet, så ska ni se att det inte är så farligt. Jag tror (och hoppas) att de flesta här har andra intressen än forumet men trots allt hänger vi ändå här och använder forumet och då borde man sträva efter att göra vistelsen så bra som möjligt. Redigerad 20 mars, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts