Jump to content

Skärmen knastrar

Troxie
 Share

Recommended Posts

Yooo! Tidigare idag började min skärm "knastra" och gör det till och från nu. Gör inget som borde vara krävande för varken grafikkortet eller skärmen men börjar bli lite orolig.

Är det bara att vänta tills det går över eller är det ett känt tecken att skärmen håller på att dö?

Är en TFT skärm föresten

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

SSHSHHHHHXHHXHHCSHXHHXXHXHC PHOOOOW. Min skärm is no more : <

Ah, kort sagt. Skärmen gick bananas och la av helt. Så nu vill jag ha eran hjälp att hitta en ny!

Tipsa enbart om skärmar ni själv har eller är 100% säkra är prisvärda.

17" och uppåt mkay, pallar inte laptopen en sekund till så skynda!

Hiho, kanske borde nämna att prisklass inte spelar större roll. Under eller runt 2500 , fast tveka inte om att tipsa om en billigare ifall den är bra

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SSHSHHHHHXHHXHHCSHXHHXXHXHC PHOOOOW. Min skärm is no more : <

Ah, kort sagt. Skärmen gick bananas och la av helt. Så nu vill jag ha eran hjälp att hitta en ny!

Tipsa enbart om skärmar ni själv har eller är 100% säkra är prisvärda.

17" och uppåt mkay, pallar inte laptopen en sekund till så skynda!

Hiho, kanske borde nämna att prisklass inte spelar större roll. Under eller runt 2500 , fast tveka inte om att tipsa om en billigare ifall den är bra

kanske denna? Har den själv och hittar inget att klaga på förutom lite begränsade höjdinställningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tack för tipsen ska kolla in dem senare!

Men nu har jag ett annat problem; Kör med TVn som skärm men R G B färgerna verkar inte komma överens. Grönt tar över det blåa, finns det något att göra åt?

Det funkade ett tag efter jag kopplade in den men byttes medans jag surfade, omstart och sån shizzle hjälper inte. Det är en finlux 32" lågpris skirfan hdtv.

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor