Troxie Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 (redigerad) Yooo! Tidigare idag började min skärm "knastra" och gör det till och från nu. Gör inget som borde vara krävande för varken grafikkortet eller skärmen men börjar bli lite orolig. Är det bara att vänta tills det går över eller är det ett känt tecken att skärmen håller på att dö? Är en TFT skärm föresten Redigerad 15 mars, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Kollat om det är glapp i elkabeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 (redigerad) Ducka! Näe, men kolla efter glapp, har hänt mig. Även rensa damm. Redigerad 17 mars, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) SSHSHHHHHXHHXHHCSHXHHXXHXHC PHOOOOW. Min skärm is no more : < Ah, kort sagt. Skärmen gick bananas och la av helt. Så nu vill jag ha eran hjälp att hitta en ny! Tipsa enbart om skärmar ni själv har eller är 100% säkra är prisvärda. 17" och uppåt mkay, pallar inte laptopen en sekund till så skynda! Hiho, kanske borde nämna att prisklass inte spelar större roll. Under eller runt 2500 , fast tveka inte om att tipsa om en billigare ifall den är bra Redigerad 18 mars, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 SSHSHHHHHXHHXHHCSHXHHXXHXHC PHOOOOW. Min skärm is no more : < Ah, kort sagt. Skärmen gick bananas och la av helt. Så nu vill jag ha eran hjälp att hitta en ny! Tipsa enbart om skärmar ni själv har eller är 100% säkra är prisvärda. 17" och uppåt mkay, pallar inte laptopen en sekund till så skynda! Hiho, kanske borde nämna att prisklass inte spelar större roll. Under eller runt 2500 , fast tveka inte om att tipsa om en billigare ifall den är bra kanske denna? Har den själv och hittar inget att klaga på förutom lite begränsade höjdinställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=339715 Den skärmen är jävligt nice, funkar perfekt för spel och film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 (redigerad) Tack för tipsen ska kolla in dem senare! Men nu har jag ett annat problem; Kör med TVn som skärm men R G B färgerna verkar inte komma överens. Grönt tar över det blåa, finns det något att göra åt? Det funkade ett tag efter jag kopplade in den men byttes medans jag surfade, omstart och sån shizzle hjälper inte. Det är en finlux 32" lågpris skirfan hdtv. Redigerad 19 mars, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts