VickeX Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Ett stort tack till Gizmo för att han hostar låtarna och fixade mediaspelaren. Sponsrat av GTASajtens GTA-Wiki, lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Martin-123 for the win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Alla var bra, men Weener var bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Eftersom det vore befängt att rösta på mig själv (även fast jag ÄR bäst i hela världen) så röstar jag på Henkibojj. Fett ös i hans låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Vill rösta på Boomer (rolig samtidigt som den känns seriös, och du sjunger inte speciellt dåligt heller) eller Xstreem (extremt skönt gung bara, och din dialekt passar jättebra in), men jag tror jag måste rösta på Henkibojj. Jag nästan känner hur svårt det ska vara att sjunga låten. Dessutom så trodde jag inte att han var så bra på att sjunga, såklart. Måste också säga om Weeners låt, att det nog var det bästa av honom jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Weeners utan tvekan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Åh, fyfan Mindes inte att det var så falskt på sina håll som det faktiskt är, jag gjorde ju som sagt det sista på en gång och då blev jag väl så trött på omtagningar att jag tyckte det dög. Då. 2:08-2:34 är ju förjävligt. Jag får skylla på att den går jävligt högt och att jag egentligen är bas. Men vad gör man inte för forumet. Eller nåt. Weeners var ju bra på riktigt! Jag väntade mig en töntrolig ballad men vafanken, det här var ju faktiskt en riktig produktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 (redigerad) Yeay, bra skörd! Skönt att se att ni vågar bjuda på er själva, och inget bidrag var dåligt, tvärtom. Kul att de stack ut rätt mycket från varandra också. Äsch vad svårt! Men Boomer. För att man inte behöver ha en silkeslen sångröst för att underhålla! Redigerad 15 mars, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Tom Delonge Weener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Boomer får min röst! Stog mellan Martin och boomer, men Boomer överaskade med humorn. Må bäste man vinna! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Yeay, bra skörd! Skönt att se att ni vågar bjuda på er själva, och inget bidrag var dåligt, tvärtom. Kul att de stack ut rätt mycket från varandra också. Äsch vad svårt! Men Boomer. För att man inte behöver ha en silkeslen sångröst för att underhålla! Boomer får min röst! Stog mellan Martin och boomer, men Boomer överaskade med humorn. Må bäste man vinna! D: Awww, you guys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Vote : Xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Weener, skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Jag gillade Xstreem så j*vla mycket, grymt bra. Weener oxå sjukt bra. Min vote faller dock på Weener, eftersom själva inspelningen var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Weener indeed. Imponerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Tackar för alla fina ord och röster. Blir rörd och hedrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Jag fastnade verkligen för henkibojj's låt, så därför faller min röst på honom! Visst alla andra låtar var extremt bra, var jävligt svårt att välja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Fan vad bäst du är Weener. Så jäkla skön. Den är inte superb men fan i mig är den bra. blink ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Fan vad bäst du är Weener. Så jäkla skön. Den är inte superb men fan i mig är den bra. blink ftw! Ingen är fullkomlig. Nä men jag håller med, är inte fullt nöjd med den, men det får duga! Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts