Grumpy Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 (redigerad) Tycker ni att det är bra? Får ni den klassiska "GTA-känslan" när ni spelar? Jag var skeptisk till spelet från första början, GTA i en 2-D liknande miljö och på DS? Nej, ush och fy var mitt första intryck när jag såg de första bilderna och även under de inledande minuterna av spelet. Men sen...() efter ungefär 5 minuter så kom jag verkligen in i gameplayet och den lite ovan 2-D looken. Jag vet faktiskt inte vad som är bäst med spelet, kanske är det controllen eller det faktum att gameplayet är mer åt San Andreas hållet och mer orealistisk. Det enda som jag stör mig på är ljudet som är lite knastrigt och att radion är instrumental. Redigerad 15 mars, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Jag såg den tredje officiella videon och det verkar mycket bättre än vad jag först tyckte. Har ingen DS men hade jag en hade det lätt köpts Det känns lite som GTA: Advance men välgjort, till skillnad från GTA:A. Jag kan tänka mig att pekandet med stylusen gör det hela mycket roligare och eftersom det verkar ha en så stor betydelse för spelet så kanske det inte kommer nån PSP-portning alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Jag kan tänka mig att pekandet med stylusen gör det hela mycket roligare och eftersom det verkar ha en så stor betydelse för spelet så kanske det inte kommer nån PSP-portning alls. Det går säkert att fixa. Ärligt talat så använder man bara stylusen när man ska kasta granater och tjuvkoppla bilar, visst det finns några få enstaka tillfällen då spelet zoomar in på en fönsterruta som man ska krossa genom att slå med stylusen på den. Jag har dock inte kommit så långt, så man kanske använder den mer lite senare i spelet. Jag kan lägga upp en gameplayfilm på spelet imorgon om någon är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Jag kan lägga upp en gameplayfilm på spelet imorgon om någon är intresserad. Do it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 (redigerad) Do it! Mitt minneskort (där alla spel ligger på) har gått sönder och nu måste jag diskfragrementera minneskortet och sånt. Men jag ska se om jag kan få upp en film i natt/imorgon. Redigerad 17 mars, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Mitt minneskort (där alla spel ligger på) har gått sönder och nu måste jag diskfragrementera minneskortet och sånt. Men jag ska se om jag kan få upp en film i natt/imorgon. Hur går det med filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Hur går det med filmen? Mitt minneskort (där alla spel ligger på) har gått sönder och nu måste jag diskfragrementera minneskortet och sånt. Som sagt, det är trasigt och det fungerade inte att formatera om kortet eller ladda ner ny mjukvara. Jag har ingen aning vad jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Ni som har spelat det: Vad finns det för radiokanaler i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Ni som har spelat det: Vad finns det för radiokanaler i spelet? radion är instrumental. Den är dessutom tråkig, alla låtar låter likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Spelat i 2 dagar nu, och tycker det blir bättre och bättre. Mycket bättre än vad jag förväntade. Sälja droger är väldigt underhållande med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Den är dessutom tråkig, alla låtar låter likadant. INGA RIKTIGA LÅTAR!!? Radiokanalerna är förutom storyn och staden det viktigaste i ett GTA-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 (redigerad) För mig hänger spelet sig i början när den ska skapa en sparfil :/ Fått det att funka nu, verkar najs Verkar finnas flera radiokanaler, dunno om det finns nån "riktig" musik dock Redigerad 29 mars, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Provade spelet idag med emulator, det verkar riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Nån som vill testa multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Nån som vill testa multiplayer? Det finns tyvärr bara local MP, men jag kan komma hem till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Det finns tyvärr bara local MP, men jag kan komma hem till dig. Jasså.. Trodde det var över nätet då man kan ansluta till internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jasså.. Trodde det var över nätet då man kan ansluta till internet Nepp, det är bara för att överföra sin statistik till Rockstars hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Jodå de är en GTA känsla i det hela. Jag har inte spelat några 2D GTA spel innan i dag då jag fick detta men det är mycket roligt Det kan bli bättre när det gäller vissa saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts