Hultenius Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Forumet är nu reparerat efter en lite annorlunda och betydligt allvarligare databaskrasch än vanligt. Det kan finnas fler problem så låt mig veta om ni hittar något konstigt. Om ca 2 månader flyttar forumet till en ny server med 4 GB RAM. Förhoppningsvis ska det minska alla problem med korrupta databasfiler i framtiden. Det är iaf min teori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Keep up the good work Hultenius! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag tyckte det var roligt med trådchatten ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag tyckte det var roligt med trådchatten ;D Haha, ja det kan man inte förneka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Hehe, man blev lite brydd! Tack för en riktigt snabb insats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Tack Hultenius! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 (redigerad) Jag tyckte det var roligt med trådchatten ;D Nja, det var ganska onice faktiskt. Ber om ursäkt för mina "Vad betyder runka?"-trådar, tyckte i en kort stund att det skulle bli helskoj. Men det var det inte. Och som salt i såret så råkade jag trippelposta. Fint jobbat Hultenius. Redigerad 12 mars, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag vill rikta skarp kritik mot hur några medlemmar agerade under den här lilla incidenten. Ni borde verkligen veta bättre än att skapa en massa spamtrådar i Allmänt. Shame on you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag vill rikta skarp kritik mot hur några medlemmar agerade under den här lilla incidenten. Ni borde verkligen veta bättre än att skapa en massa spamtrådar i Allmänt. Shame on you. Förlåt för tråden jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag vill rikta skarp kritik mot hur några medlemmar agerade under den här lilla incidenten. Ni borde verkligen veta bättre än att skapa en massa spamtrådar i Allmänt. Shame on you. Sorry, boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag vill rikta skarp kritik mot hur några medlemmar agerade under den här lilla incidenten. Ni borde verkligen veta bättre än att skapa en massa spamtrådar i Allmänt. Shame on you. Jag gjorde inga spamtrådar. can i haz a cookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag gjorde inga spamtrådar. can i haz a cookie Neither did I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag gjorde inga spamtrådar. can i haz a cookie Neither did I Well.. Ni har ju inte betett er ovanligt bra. Ni var bara inte några som betedde sig dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 (redigerad) Jag vill rikta skarp kritik mot hur några medlemmar agerade under den här lilla incidenten. Ni borde verkligen veta bättre än att skapa en massa spamtrådar i Allmänt. Shame on you. För min del ber jag om ursäkt till en viss del. Men att vi informerade varandra om vad som pågick och skrev korta meddelande till varandra tycker jag inte man kan kritisera. För övrigt: Tack för det snabba agerandet Mr H. Redigerad 12 mars, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag vill rikta skarp kritik mot hur några medlemmar agerade under den här lilla incidenten. Ni borde verkligen veta bättre än att skapa en massa spamtrådar i Allmänt. Shame on you. Det var KalleR som vilseledde mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Men att vi informerade varandra om vad som pågick och skrev korta meddelande till varandra tycker jag inte man kan kritisera. Ja, de va tur. Ni avstyrde nog minst 2 självmord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Ja, de va tur. Ni avstyrde nog minst 2 självmord! Det var länge sen forumet var så roligt som idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Det var länge sen forumet var så roligt som idag! åh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Dagens krasch reparerad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts