swat Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Hej jag skulle vilja ha en lösning på det ständiga problemet med att alltid byta skiva när man ska byta spel och det är asjobbigt jag undrar om det finns nått sätt jag kan undvika detta utan att bli bannad när jag kör online(kör mest onlinespel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Hej jag skulle vilja ha en lösning på det ständiga problemet med att alltid byta skiva när man ska byta spel och det är asjobbigt jag undrar om det finns nått sätt jag kan undvika detta utan att bli bannad när jag kör online(kör mest onlinespel) Dagens Ilandsprobelm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Hej jag skulle vilja ha en lösning på det ständiga problemet med att alltid byta skiva när man ska byta spel och det är asjobbigt jag undrar om det finns nått sätt jag kan undvika detta utan att bli bannad när jag kör online(kör mest onlinespel) Det är väl bara att göra det där förbjudna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Lata jävel. "Det är asjobbigt att byta skiva när jag ska spela ett annat spel". Du är ju pinsam Redigerad 11 mars, 2009 av EET FUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Det är väl bara att göra det där förbjudna? Beror också vad det är för spel med om det är nåt spel med multiplayer på också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Daemon tools borde fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Daemon tools borde fungera. Dock INTE för alla spel, te.x Gta IV känner av att det finns virtuell hårdvara som är mountad Då gnäller Securom om att den måste stängas av först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Dock INTE för alla spel, te.x Gta IV känner av att det finns virtuell hårdvara som är mountad Då gnäller Securom om att den måste stängas av först Daemon Tools har väl nån funktion som går förbi Securom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Daemon Tools har väl nån funktion som går förbi Securom? Nej det tror ja inte då det inte har funkat på de senaste spel ja har skaffat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Nej det tror ja inte då det inte har funkat på de senaste spel ja har skaffat. Fungerar då alldeles perfekt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 (redigerad) Daemon Tools har väl nån funktion som går förbi Securom? Både jag och nej, Dom nyare Securom versionerna kräver att man stänger av Deamondtools eller andra Virtuella CD/DVD. För att göra det med dom nyare Securom versionerna så behöver man fixa något i registret. Så är det med Gta IV, Jag kopierade in mina skivor på HDD och skulle köra utan cd/dvd läsare. Men då gnällde Securom om Deamontools, försökte massor av olika registerhack och olika programvaror. Men inga som funkade... Fungerar då alldeles perfekt för mig. Spel? Securom version? Redigerad 14 mars, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Det är därför vi har Yasu! Gömmer virtuella enheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Om man har en cd image som är crackad också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Det är därför vi har Yasu! Gömmer virtuella enheter. Bevis på att det funakr med Gta IV? hontouni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Bevis på att det funakr med Gta IV? hontouni? Körde aldrig med crackad image fil till gta IV hittade en funkade crack så man kom förbi skiten. Men sen kunde ja inte köra det pga grafik buggen ja hade så jag köpte det istället och nu funkar det som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Grabbar, vv4rezzz! Schh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Grabbar, vv4rezzz! Schh.. Det är väl inte ditt problem va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Det är väl inte ditt problem va? Vem fan är du? Världens jävla attitydsproblem tillhörande forumets fulaste signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts