Adrian G Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Hejsan! Jag behöver hjälp med att göra så att en genväg i Vista startar två program. Tänk ett spel, jag vill att när jag startar det att en trainer ska startas samtidigt. *Bonus* Om man kan ställa in så att ett program startar lite efter det andra är det guld. Spotify genväg öppnar Toastify nästan direkt efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Lägg in Toastify.exe i spotify mappenskapa en .bat fil med textenstart spotify.exe start Toastify.exeskapa genväg på skrivbordet eller snabbstartfältet eller var fan du villhögerklicka och välj egenskaper sen ikonbläddra till spotify mappen och välj spotify.exewin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Lägg in Toastify.exe i spotify mappen skapa en .bat fil med textenstart spotify.exe start Toastify.exe skapa genväg på skrivbordet eller snabbstartfältet eller var fan du vill högerklicka och välj egenskaper sen ikon bläddra till spotify mappen och välj spotify.exe win Yes! Funkar bra. Men! Jobbigt med alla program som jag skulle vilja göra det med D: Så en enklare lösning är välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Att skapa en batfil för ändamålet är ju det smidigaste sättet du kan komma. Ett knapptryck för uppstart av X antal program. Finns säkert spywarefyllda program som gör det åt dig (skapar bafiler och skapar genvägar), men varför vara dum och använda sig av utomstående program för att göra något så simpelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts