eXotic Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Skön instrumentallåt i reggaetema. Augustus Pablo gör överlag mycket bra instrumentala reggaelåtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=DacWMLSST-Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=DacWMLSST-Q Woah! Stoffe, vad händer? Ojdå, lol, trodde jag var i musiktips. Redigerad 16 mars, 2009 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Woah! Stoffe, vad händer? Ojdå, lol, trodde jag var i musiktips. Har jag missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Har jag missat nåt? Njae, hade väl aldrig riktigt föreställt mig att du lyssnade på Burzum. Men aja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Njae, hade väl aldrig riktigt föreställt mig att du lyssnade på Burzum. Men aja!Har lyssnat på olika sorters metal sedan flera år tillbaks, men det är inte ett ämne jag diskuterat särskilt flitigt på sajten, nej. Nu vet du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Har lyssnat på olika sorters metal sedan flera år tillbaks, men det är inte ett ämne jag diskuterat särskilt flitigt på sajten, nej. Nu vet du! Tufft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Tja, som sagt är väl de flesta former av jazz instrumental. Kan rekommendera gitarristen Pat Metheny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts