SilentViper Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Tyckte det kunde vara intressant att höra vem ni gillar i spelet tala om varför ni också gillar den personen. Niko Bellic: För jag gillar hans stil och hur han beter sig mot andra som han inte gillar. Gillar även hans sätt på att prata då han kan få till det så man skrattar. Little Jacob: Just för hans rasta stil och hur han pratar sen även när han får till det där Bumba Clot. Endast dessa två jag kan komma på nu men kanske skriver av mig mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LBX Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Jag gillar också Little Jacob. sen gillar jag även bröderna Packie och Gerry varför kan jag inte riktigt säga men dom är sköna karaktärer. måste även tilläga att jag hatar Bernie(Flavio) och sen tycker jag att Brucie kan va aningen jobbig och kaxig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Håller med Brucie är så jävla störande därför vägrar jag gå ut med han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Brucie är ju så jävla skön! Han ska alltid vara lika övertaggad när han ringer osv Annars är väl Little Jacob soft. Är alltid roligt när man slåss med folket på gatan, sen när man har vunnit fighten så tänder han en joint....kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Finns en gammal tråd men den är... gammal. Jag säger nog Packie, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Niko är underbar. Roman är grym. Brucie är helt sjukt skön, överhypad som fan. Packie är nice. Gillar inte alls Jacob dock. Förstår inte varför alla gillar honom så mycket. Man förstår ju inte vad han säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Roman! Han är rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groove_Sami Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Nico och Playboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Little jacob o Bruice är väll skönast. Dwayne är också oK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasskate1 Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Niko för han har en bra attityd Dwanye för han e cool. Playboy har också en bra attityd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts