VaXXoR Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Nee inge mer om dödsstraff mer Men tycker verkligen inte om våldtäckter. Tror det är som många har sagt. Att dom gillar att ta kontroll och höra tjejen skrika. Redigerad 10 mars, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Ja, så klart. Men titeln får det att låta som om det vore ett vardagsproblem som alla råkar ut för någon gång ibland. Dessvärre är det ett vardagsproblem om man ser till antalet våldtäkter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Poängen med våldtäkt är att de som utför dom är så miserabelt jävla misslyckade i livet så att dom inte ens kan få en tjej. Förbannade jävla mongos som borde deporteras till närmsta obebodda ö så att dom kan rövknulla varandra och leka "vem är mördaren" med HIV. Hatar dessa förbenade idioter som inte har en enda vettig sak i skallen utan ska förstöra en persons liv bara för att de själviska jävlarna ska få sitt "moment of a lifetime" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Komiskt att det sitter minst en våldtäktsman och skriver i tråden, vad jag vet.. Tänk på att endast en mycket liten del av alla våldtäkter är överfallsvåldtäckter. En mycket liten del. De flesta sker i hemmiljö, kanske ofta på eller efter hemmafester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Sjukt. Jaja, alla kan väl bättra sig antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Komiskt att det sitter minst en våldtäktsman och skriver i tråden, vad jag vet.. Utveckla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Utveckla. Gissade bara.. Känner till 3 våldtäktsmän som offren inte ens vågat anmäla. De går helt fria utan någon som helst påföljd. Säkerligen kapabla att göra det igen, och om de redan gjort det vet jag ingenting om.. Det är till ytan helt vanliga människor, verkar helt normala. Det jag menar är att dom finns mitt ibland oss, säkert också i den här tråden. (Och nej, jag är INTE ett av offren) *meningsuppbyggnadsfel Redigerad 10 mars, 2009 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Gissade bara.. Känner till 3 våldtäktsmän som offren inte ens vågat anmäla. De går helt fria utan någon som helst påföljd. Säkerligen kapabla att göra det igen, och om de redan gjort det vet jag ingenting om.. Det är till ytan helt vanliga människor, verkar helt normala. Det jag menar är att dom finns mitt ibland oss, säkert också i den här tråden. (Och nej, jag är INTE ett av offren) *meningsuppbyggnadsfel Så då är det helt logiskt att minst 1 är våldtäktsman? I like how u think! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts