Jacker Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Jag har försökt och försökt men det funkar inte!?? hur gör man, jag kopierar bilden jag vill ha och klistrar in den i avtar inställningarna!! det samma gör jag med signatur!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Bilden kanske är för stor, är av fel filtyp eller så har du använt HTML. Det ska stå ett felmeddelande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Du kan inte kopiera den. Du får ta adressen och skriva in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Jag vet att man ska skriva in adressen och att den får va max 64x64 i pixlar, då måste det va HTML Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Det här dyker upp när jag vill ha en egen Avtar!!! Board Message Sorry, an error occured. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: Sorry, but the URL you entered for your avatar was incorrectly formatted. Useful Links: • Forgotten Password Recovery • Register a new account • Our help documentation • Contact the forums administrator (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Det här dyker upp när jag vill ha en egen Avtar!!! Board Message Sorry, an error occured. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: Sorry, but the URL you entered for your avatar was incorrectly formatted. Useful Links: • Forgotten Password Recovery • Register a new account • Our help documentation • Contact the forums administrator (:!!! Det där händer för mig med. Riktigt störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 kolla om bilden är för stor eller i fel format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Det där meddelandet får man om man skriver en felaktig URL, kolla så att URL:n stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Jag vet att man ska skriva in adressen och att den får va max 64x64 i pixlar, då måste det va HTML Du vet väl att bilden inte kan ligga på din dator utan du måste ladda upp den någonstans (tex Pixas)..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Det där meddelandet får man om man skriver en felaktig URL, kolla så att URL:n stämmer. Vad är URL? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 Vad är URL? :"> http://www.nånting/något.gif <--URL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Se till så att du inte har 2 "http://" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 (redigerad) jag letar efter bilder jag vill ha på Google! och så kopierar jag URLn och klistrar in på address raden, och det är INTE HTML utan JPG! och den är inte mer än 64x64 pixlar och jag skriver in det pixlar rutan vad är det för fel då??? Redigerad 6 maj, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts