Mateu Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Vilken är den största gta myten? Bigfoot, spöket av CJ's döde mamma, seriemördaren i öknen? På gta san andreas finns det nog flest myter till, flera är säkert bara buggar eller modar. men vad finns det för andra myter? finns det ens några myter på GTA4? jag har ite hört någon myt än om seriemördaren som det står om i tidningarna? finns mördaren som gubbe i själva spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Största myten i hela GTA-serien är med störst sannolikhet Bigfoot. Det snackades väldigt mycket det inte minst på forumet ett tag efter SA releasen. Spännande och kul var det. Gjordes också massa fake videos ang ämnet. Sök på gta+bigfoot på youtube så lär du hitta en del. Och du, snälla lär dig åtminstone stava rätt på enkla ord såsom "alla" "lite". STOR bokstav efter punkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 finns mördaren som gubbe i själva spelet? Han går att finna efter att man klarat storyn. Fast jag vet dock inte om det är samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Du kan ju alltid titta på filmen som jag gjorde för ett tag sedan. Tar myter som faktiskt är sanna. Kan vara rätt så nostalgiskt att titta på för en del. http://www.youtube.com/watch?v=uQsGXqBxTLM&fmt=18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Nice film. Dedär som hände i slutet med "Destiny" har endast hänt för mig en eller två gånger någonsin.. Är det vid någon speciell dag/tid eller något speciellt tillfälle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Du kan ju alltid titta på filmen som jag gjorde för ett tag sedan. Tar myter som faktiskt är sanna. Kan vara rätt så nostalgiskt att titta på för en del. http://www.youtube.com/watch?v=uQsGXqBxTLM&fmt=18 Vart? har du nån karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Han går att finna efter att man klarat storyn. Fast jag vet dock inte om det är samma person. Vart? har du någon karta på det? svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Vart? har du någon karta på det? svara. http://www.youtube.com/watch?v=J0JiJtsznak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Bigfoot är den största myten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Nötskrikan som hittade på bigfoot kan vara stolt. Han (hon?) lurade en hel GTA-värld ett bra tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Bigfoot var den största, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts