iweX Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 & nu har dem uppdaterat spelet lite. "Hidden treasure" (kostar 9 GP att öppna). Nya "bilder" på Illegal transaction records, Blackmail photos.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Nån som har tips på vad man kan göra i Mafia Wars? Har klarat hela moscow men orkar inte med Cuba då man får för lite betalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Achievement hunt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Nån som har tips på vad man kan göra i Mafia Wars? Har klarat hela moscow men orkar inte med Cuba då man får för lite betalt. Bättre göra Cuba än moscow. I Cuba får du mer xp.. Annars, kör Achievements. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Bättre göra Cuba än moscow. I Cuba får du mer xp.. Annars, kör Achievements. Hm vad jag har sett så har jag fått mera XP i moscow undertiden jag körde där och mindre xp i Cuba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Hm vad jag har sett så har jag fått mera XP i moscow undertiden jag körde där och mindre xp i Cuba. Tror att han menade att man får mer XP i jämförelse med hur mycket Energy du spenderar, men jag kan ha fel också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Hm vad jag har sett så har jag fått mera XP i moscow undertiden jag körde där och mindre xp i Cuba. XP/Energi. Mer i Kuba. Det som ger bäst är Settle a beef... Permanently. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 XP/Energi. Mer i Kuba. Det som ger bäst är Settle a beef... Permanently. Under vilken kategori hittar jag den? Cant find shit, bro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Under vilken kategori hittar jag den? Cant find shit, bro. Den sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Under vilken kategori hittar jag den? Cant find shit, bro. Boss, i New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maffiadriver Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 jag skulle vilja ha lite mer maffios svenskar för jag hur mest engmän/kvinor men just nu har jag kummit upp till bankok och håller på med dom första jobben där är på level 477 men är en daglig spelare så det går fort fram ligger på 2570 i min maffia så är det någon som vill adda så kontakta mig på mafia wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 (redigerad) Boss, i New York. Hur får jag massa RPG launchers? :-( edit: Jobbet som borde ge det vägrar 'ge' mig några. Redigerad 26 januari, 2010 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 jag skulle vilja ha lite mer maffios svenskar för jag hur mest engmän/kvinor men just nu har jag kummit upp till bankok och håller på med dom första jobben där är på level 477 men är en daglig spelare så det går fort fram ligger på 2570 i min maffia så är det någon som vill adda så kontakta mig på mafia wars 2570?! Vad ska du med flera till? ;o Hur får jag massa RPG launchers? :-( edit: Jobbet som borde ge det vägrar 'ge' mig några. Du gör jobb, om du inte köper. Och, har du inte grejorna till det jobbet så gör det du det jobbet innan det andra. @ Silentviper, menade per 1 enegry tjänar du mer XP i cuba, som Gof förklarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 XP/Energi. Mer i Kuba. Det som ger bäst är Settle a beef... Permanently. Vart har du Settle a beef jag hittar inte den varken i NY Cuba eller Moscow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2010 Vart har du Settle a beef jag hittar inte den varken i NY Cuba eller Moscow. New York - Boss - Första jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Bangkok har släppts nu! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 (redigerad) Bangkok har släppts nu! =) Hmm.. Nu kan man tydligen bemästra level 4 också. Redigerad 29 januari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 (redigerad) Hmm.. Nu kan man tydligen bemästra level 4 också. Äh. Tror knappast det blir långlivat.. menmen ;D Redigerad 29 januari, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Håller på att spela igenom dom första kapitlerna i Bangkok nu.. Förbrukar alla godfatherpoints som jag samlat på mig så det borde gå ganska snabbt att få klart dom första iaf. Är lite besviken på hur lite XP man får i jämförelse med energin som man förbrukar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Håller på att spela igenom dom första kapitlerna i Bangkok nu.. Förbrukar alla godfatherpoints som jag samlat på mig så det borde gå ganska snabbt att få klart dom första iaf. Är lite besviken på hur lite XP man får i jämförelse med energin som man förbrukar! Tyckte det inte var så farligt. + att man klarar jobben ganska snabbt. Gick upp cirka 3-5 levels nu i Bangkok. Btw vilka hjälper ni? Triads eller Yakuza. Själv så hjälper jag Yakuza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts