Gof Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Nej. Går bara att skicka föremål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Blir ju nästan tråkigt när man ska få $900.000.000 på ett jobb vadfan. Fixa priserna. Ingen köper en jävla "hacksaw" för $10.000 heller URSECKTA? 900mil för ett jobb? Du kan få 97mil~ som mest för ett jobb. Och "hacksaw" och allt annat sånt är till för utfyllnad. Du behöver sammanlagt 501 vapen, vilket du inte kommer ha direkt om du inte har köpt lite 10k cash shop vapen. T: Tröttnat på att försöka fixa mina jobb, nu är det 501 TNT, Guerrilla Squad och HU-9 Helikopter som gäller. Sen ska här rånas och slåss i en förbannelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 URSECKTA? 900mil för ett jobb? Du kan få 97mil~ som mest för ett jobb. Och "hacksaw" och allt annat sånt är till för utfyllnad. Du behöver sammanlagt 501 vapen, vilket du inte kommer ha direkt om du inte har köpt lite 10k cash shop vapen. T: Tröttnat på att försöka fixa mina jobb, nu är det 501 TNT, Guerrilla Squad och HU-9 Helikopter som gäller. Sen ska här rånas och slåss i en förbannelse. Råkade trycka 0 en gång för mycket bara. Lugn. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Råkade trycka 0 en gång för mycket bara. Lugn. :< Antar du gjort som jag eller? Pumpat energy och lagt GF på energy också? Har börjat inse att det snart inte går att pumpa lvls så.. Tröttnade igår kväll när det slutade med att det fattades typ 10 energy varje gång. Orka gå över och slåss varje lvl, fett jobbigt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Antar du gjort som jag eller? Pumpat energy och lagt GF på energy också? Har börjat inse att det snart inte går att pumpa lvls så.. Tröttnade igår kväll när det slutade med att det fattades typ 10 energy varje gång. Orka gå över och slåss varje lvl, fett jobbigt ju. Mja. Börjar suga lite nu dock, håller på att skaffa 3/3 på capo, consigliere och underboss. Och på capo/consigliere så finns det så jävla många jobb som ger typ 1.4/1.5/1.6xp per energy. :/ Tacka vet jag bankjobb. 16exp 8energy <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Mja. Börjar suga lite nu dock, håller på att skaffa 3/3 på capo, consigliere och underboss. Och på capo/consigliere så finns det så jävla många jobb som ger typ 1.4/1.5/1.6xp per energy. :/ Tacka vet jag bankjobb. 16exp 8energy <3 oja, suger att maxa dom. Har bara cons, underboss och boss kvar nu. 1/3 är klar på dom två första, 2/3 på boss. Det sura är att man får 1% per jobb på boss på lvl 3.. 100 records, 200 foton.. GIEF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Det här verkar suga något enormt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Det här verkar suga något enormt. Inte lika mycket som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Inte lika mycket som du.Oj, förlåt. Glömde bort att du tyckte om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs182.snc1/6048_210166625463_861190463_7572217_4354579_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Höhö, det är bra att ha en stor och snäll mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag har 220 kameror och 3 telefoner. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Nu har jag klarat precis alla uppdrag, skaffat alla vaults (förutom lotteriskiten..), och jagat in dom flesta achievements.. Vad ska man göra nu? Antar att man vill skaffa 501 medlemmar i mafian, men hur gör man det utan att bomba sönder sig själv med 500 vänner som man inte känner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Nu har jag klarat precis alla uppdrag, skaffat alla vaults (förutom lotteriskiten..), och jagat in dom flesta achievements.. Vad ska man göra nu? Antar att man vill skaffa 501 medlemmar i mafian, men hur gör man det utan att bomba sönder sig själv med 500 vänner som man inte känner? Lägga till 500 randoms och sen ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 (redigerad) Åh, efter en lång semester från verkligheten så kom jag på att jag inte vart på mafia wars på nästan 2 månader. Det började ju bra iaf PS. Fan vad jag hatar översättningen Redigerad 26 augusti, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Åh, efter en lång semester från verkligheten så kom jag på att jag inte vart på mafia wars på nästan 2 månader. Det började ju bra iaf PS. Fan vad jag hatar översättningen Hatar nya uppdateringen, nytt jobbtier på cuba och saker man fixat 500 av är värdelösa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Efter att man har lagt till en större mängd folk i vännerlistan enbart för att få dom med i Maffian, kan man ta bort dom från vännerlistan utan att dom försvinner från Mafian? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Efter att man har lagt till en större mängd folk i vännerlistan enbart för att få dom med i Maffian, kan man ta bort dom från vännerlistan utan att dom försvinner från Mafian? yup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Ett tips är att hålla över "Vänner" och gå på "Nyligen tillagda", då är det lätt Edit: Snart färdig med Moskov! Redigerad 3 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Nu är alla tillgängliga jobb 100% mastered, och den gyllene gränsen är nådd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts