Siana Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Inte köpt ett skit. Bara pumpat energy, alla GF-points har jag köpt extra skillpoints (4 för 10GF). Du köper godfather points för skill points? Eller tvärt om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Du köper godfather points för skill points? Eller tvärt om? Man får en gf-point varje gång man levlar. Han köper sp för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Man får en gf-point varje gång man levlar. Han köper sp för dom. Är det inte varannan level? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Är det inte varannan level? Möjligt. Jag vet inte =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Man får en GF varannan gång man levlar upp, dvs lvl 2/4/6/8/10, För 10 GF points får man 4 Skilpoints. l Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Man får en GF varannan gång man levlar upp, dvs lvl 2/4/6/8/10, För 10 GF points får man 4 Skilpoints. l Exakt, så var 20 lvl så får jag 4 extra skillpoints. Det är sammanlagt 40 mer energy när jag blev 200. Mycket bra att ha när man jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Gudfadern erbjuder dig 4 färdighetspoäng. purchase for 14http://mwdirectfb10.static.zynga.com/mwfb/graphics/reward_coin_17x17_01.gifbelöningspoängs Varför får ni köpa för 10? :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Gudfadern erbjuder dig 4 färdighetspoäng. purchase for 14http://mwdirectfb10.static.zynga.com/mwfb/graphics/reward_coin_17x17_01.gifbelöningspoängs Varför får ni köpa för 10? :< 14.. whatevah. Trötter idag, blir nog att lägga sig vid lvl 300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Lol level 38. Masterat 3/3 på gatuligist och medarbetare. 2½/3 på medhjälpare. Ska köra på upp till lönnmördare innan jag börjar jobba i Kuba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 lvl 350 nu, 6/9 mastered, fett jövla bögigt att man ska behöva så jävla mycket telefoner och foton för quests. Har mastrat 2/3 på boss nu, så behöver bara 200 mer kort och ett par telefoner sen blir det feting energyboost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Nästa gång du får energypak så sitt och råna elektronikaffären tills det tar slut : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Nästa gång du får energypak så sitt och råna elektronikaffären tills det tar slut : D Vad tror du jag gör när jag får energypack? Jag får bara en halv lvl om jag inte har energypack och använder all energy. När jag inte har packs så kan jag bara råna 7 gånger per lvl för att inte behöva vänta på energy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Offra en dag och spela WoW istället. 2/3 masterat på lönnmördare nu. : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Lvl 171, cashflow på 15M. Tack Kuba. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Har precis börjat lira och märker att jag äger en Luis Deli. Måste jag köpa mark också som Luis deli ska stå på eller tjänar jag pengar redan utan att jag vet om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Har precis börjat lira och märker att jag äger en Luis Deli. Måste jag köpa mark också som Luis deli ska stå på eller tjänar jag pengar redan utan att jag vet om det? Det står vad de olika fastigheterna behöver för att byggas. Det vill säga; du måste ha en viss mark för att köpa en viss fastighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Det står vad de olika fastigheterna behöver för att byggas. Det vill säga; du måste ha en viss mark för att köpa en viss fastighet. Jo det har jag förstått. Men hur är det med den Deli som jag automatiskt fick när jag startade spelet? Måste jag köpa mark för den också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Jo det har jag förstått. Men hur är det med den Deli som jag automatiskt fick när jag startade spelet? Måste jag köpa mark för den också? nej, det behöver du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Blir ju nästan tråkigt när man ska få $900.000.000 på ett jobb vadfan. Fixa priserna. Ingen köper en jävla "hacksaw" för $10.000 heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Går det att skicka pengar från en spelare till en annan? Jag vill pressa kompisar på pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts