iweX Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) Någon som har ett Red Poker Chip över att skicka? Så klart kan jag ge något om du behöver Jag har, skickar imot Rooster Sculpture/Sea bird/Golden Miller! Skickade nu iaf, skicka nått av det jag sa om du har. Redigerad 25 mars, 2009 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Haha seriöst Det är folk överallt som spelar det här nu xD Tycker dock att det är kul För jag spelar det oxå xD Och min tjej Osv ^^ Adda mig så är ni snäll ^^ emil_daniel10@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Hur stora är era gäng? Min mafia är just nu på 8 personer.. ; () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Level 54 Income: $25,243,418, Upkeep: -$92,950 Någon som vill uttöka sin mafia, får gärna lägga till mig på facebook, mitt namn är: Julian Vestling. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Fan kan man inte skydda sina byggnader bättre pallar fan inte slänga ut all min lön på att laga byggnaderna. Allt kostar typ 15 miljoner att laga sen typ 10-12 miljoner att skydda :/ Och detta är allt jag tjänar går åt detta att laga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Fan kan man inte skydda sina byggnader bättre pallar fan inte slänga ut all min lön på att laga byggnaderna. Allt kostar typ 15 miljoner att laga sen typ 10-12 miljoner att skydda :/ Och detta är allt jag tjänar går åt detta att laga. Därav gör man jobb så man tjänar dessa pengar. Btw, lvl 73 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Därav gör man jobb så man tjänar dessa pengar. Btw, lvl 73 nu! Jajo det är det ja gör men dessa jobb jag gör och pengarna ja får in går just åt detta att laga sina byggnader stupi kvarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Jajo det är det ja gör men dessa jobb jag gör och pengarna ja får in går just åt detta att laga sina byggnader stupi kvarten. Vilken level är du på då? Jag får in +50mille på jobb & det kostar ~20mille att laga allt.. Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Lvl 33 är jag. Nu fick ja laga byggnader typ för 16 miljoner och 10 miljoner i skydd. Hade typ 18 miljoner på banken sen fick ja typ 38 miljoner efter uppdrag. Och alla pengar gick åt och hade bara råd med att köpa en byggnad. Gör detta uppdrag då ja tjänar mest på det än så länge Exterminate a Rival Family. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Lvl 33 är jag. Nu fick ja laga byggnader typ för 16 miljoner och 10 miljoner i skydd. Hade typ 18 miljoner på banken sen fick ja typ 38 miljoner efter uppdrag. Och alla pengar gick åt och hade bara råd med att köpa en byggnad. Gör detta uppdrag då ja tjänar mest på det än så länge Exterminate a Rival Family. Du vet om att det är smartare att klara en hel Job tier va? lvl 92 idag. Gick upp 2. Får varva Mafia Wars med Farm Town hehe. Igår fick jag laga byggnader för 30-40 mille. Gör inte sådär fruktansvärt mycket när man får in 20 i timmen. Och nu behöver man ju väldigt sällan köpa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Men vad händer när man klarar en hel job tier? Ja tar bara dom som man får mest pengar och XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Men vad händer när man klarar en hel job tier? Ja tar bara dom som man får mest pengar och XP. Haha, gör jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Ni får special grejer, tex +2 defensive osv.. men, ah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 (redigerad) Nu är jag level 155 i Mafia Wars 140 miljoner i inkomst och 6 collections färdiga Har btw passerat 500 personer i mafian. Redigerad 2 april, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deriveh Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Helt klart på! Började lira det i morse... ^^ Så bara lvl 9 än så länge. Men så jäkla skoj. Lirar det även på min iPhone. Som om någon lirar det över iphone också så PMa mig så skickar jag mitt ID nummer där så ni kan adda mig till er mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deriveh Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Hrm, skummt. Jag kan inte adda folk längre verkar det som... Trots att det gått mer än 24 timmar sedan mina senaste invites... Någon som vet? Kan man få lite tips föresten? Fattar fan inte hur folk kan ha så jävla mkt pengar redan när de är samma lvl som mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Hrm, skummt. Jag kan inte adda folk längre verkar det som... Trots att det gått mer än 24 timmar sedan mina senaste invites... Någon som vet? Kan man få lite tips föresten? Fattar fan inte hur folk kan ha så jävla mkt pengar redan när de är samma lvl som mig... Dem har spelat längre än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 1. Dom valde Mogul när dom började. 2. Satsat största delen av pengar på att utöka inkomsterna. 3. Och dom har antagligen som sagts spelat längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 (redigerad) Enligt mig så spelar pengar verkligen ingen roll. Det enda viktiga är energi. Mycket energi! För tillfället så är jag väldigt nära lvl 167, har 526 mafia members och en inkomst på 155 miljoner/54 minut. Redigerad 13 april, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Jag har typ 246 i energi bör ja satsa nu mer på attack eller? Har typ 21 i attack nu. F.ö så rullar 5 miljoner varje timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts