Crusader Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Oh, mörk film! Måste nästan läsa om boken. Har glömt allt som hände i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Trailern ser väldigt lovande ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Riktigt lovande trailer som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Verkar som att HP & the Half-Blood Prince blir riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jag gillar Harry Potter och ser alltid filmerna samt spelar spelen så fort dom kommit ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Har missat se nån av dom nyare HP filmerna, kommer dock inte ihåg namnet, men får kolla upp och se dom, för denna kan bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jag gillar Harry Potter och ser alltid filmerna samt spelar spelen så fort dom kommit ut. Spelen brukar jag skippa, men filmerna ser jag fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Wow, ser ju hur mäktig som helst ut. Jag borde nästan läsa om boken, för jag har glömt en del. Den här trailern visar ju verkligen hur folk verkligen inte längre borde att skippa att se och läsa HP och avfärda dem som barnböcker/filmer... HP är fantastiskt, oavsett ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 HP är fantastiskt, oavsett ålder. Till och med min far (55+) blev helt såld på första filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Visst är det så att filmen egentligen har varit klar hur länge som helst, men WB har väntat med att släppa 17 juli för att det ska bli en sommarhitt, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Visst är det så att filmen egentligen har varit klar hur länge som helst, men WB har väntat med att släppa 17 juli för att det ska bli en sommarhitt, right? Ptja, från början var det sagt att den skulle släppts i vintras iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Harry potter filmerna är ju så balls!!! böckerna däremot är coolio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Visst är det så att filmen egentligen har varit klar hur länge som helst, men WB har väntat med att släppa 17 juli för att det ska bli en sommarhitt, right? Ja, det stämmer. Den skulle ha visats i Höstas. Men de saknade en stark film i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Ja, det stämmer. Den skulle ha visats i Höstas. Men de saknade en stark film i sommar. Jag hörde att 7:an skulle delas upp på två filmer. Kommer dom då släppas Sommaren 2010 och 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Till och med min far (55+) blev helt såld på första filmen. Hela min familj på sju pers har gått på två filmer tillsammans, resten har jag gått på med två av mina syskon. Mamma har somnat vid båda tillfällen och nån gång snarkat högljutt, pappa har somnat nån gång och resten sitter ibland och halvslumrar... Jag sitter vaken och gillar filmerna eftersom jag gillar böckerna, men jag gillar inte hur de klippt ihop hela ~700-sidorsböcker till alldeles för långa filmer medan de skippar de viktiga delarna och tar med en massa nonsens, tillsammans med en massa övermagi för att treåringarna ska gilla det också. THBP verkar däremot bli rätt bra, jag föreställde mig filmen redan när jag läste boken och jag tror verkligen att den här filmen kan bli en av topp tre. För att inte tala om sista filmen, den blir hur jäkla grym som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Jag hörde att 7:an skulle delas upp på två filmer. Kommer dom då släppas Sommaren 2010 och 2011 Ja, det stämmer. Ärkligt talat skulle de ha gjort det med de andra filmerna också. Ett av de stora klagomålen har alltid varit att förmycket tryckts ihop i en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Ja, det stämmer. Ärkligt talat skulle de ha gjort det med de andra filmerna också. Ett av de stora klagomålen har alltid varit att förmycket tryckts ihop i en film. Ja det håller jag med om, men jag gillar inte idén med 1 film/år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 (redigerad) Ja det håller jag med om, men jag gillar inte idén med 1 film/år. Fast det blir inte ett helt års väntan. Första delen i November och andra i Juli. Redigerad 7 mars, 2009 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Låter ballt. Crusader, GTAsajtens film-och-spel-reporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts