Great Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 (redigerad) Hej Har fastnat på ett uppdrag, uppdraget är direkt efter att kate blir skjuten på bröllopet då man ska följa efter en bil som för en till ett varuhus eller liknande där man ska jaga Pegorino, jag klarar mig genom byggnaden och fram till dirtbiken, jag klarar hela vägen till helikoptern, men varje gång jag kommer in i helikoptern så faller den bara ner och landar i vattnet, den går inte att styra och Pegorino kommer undan. Har provat flertalet ggr men kan inte styra helikoptern, har gjort flyguppdrag med helikopter förut, så jag vet hur man flyger dem, någon som vet vad jag ska göra? Redigerad 6 mars, 2009 av Great Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Tankat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jag tror det är numpad fortfarande för att styra helikoptern annars kan du ta hjälp av musen dock var försiktig när du rör musen när du styr helikoptern då om du drar försnabbt kan göra så att helikoptern är ur kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 6 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 ok, har testat det, får testa igen. får hoppas på att det inte är någon bugg. Nä jag jar spelet i orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jag hade problem med att jag såg allt ur fel vinkel när jag skulle flyga helikoptern, så det var väldigt svårt. När jag lyckades ändra till en normal vinkel gick det dock bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Jag är på samma uppdrag men jag klarar aldrig hoppet med biken upp till helikoptern . Jag är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts