R2D2 Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 vetenskapligt bevisat Oxymoron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Vi ska slopa upphovsrätten...? Bör gras om i alla fall. Om piratpartiet skulle komma in i riksdagen, så skulle det ge nys till andra länder, skulle bli en global katastrof, det skulle vara slutet för filmindustrin, musikindustrin, ljudbokindustrin, serieindustrin, rörmokarna och djuraktivisterna. (OBS. De sista två är 100% certifierade musiker till viss grad, vetenskapligt bevisat av mig.) Och då skulle många gå arbetslösa, det skulle bli krig och i slutändan skulle maskinerna ta över och vi blev slavar tills Mad Max hjälper oss. Dvs. Piratpartiet är dåligt. Eh, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Det är nästan pinsamt hur oinsatt jag (och massor av andra) är i EU-valet. Jag vet inte ens hur man röstar, får man ingen valsedel hemskickad? Jag skulle kunna tänka mig att rösta på PP till EU för att höja opinionen och eftersom jag ändå inte har en aning om vad röster på andra partier i det valet innebär, men jag skulle aldrig rösta på dem till Riksdagsvalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Nästa val blir första gången för mig. Vill gärna rösta på PP till EU valet, men hur går det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Oxymoron. Penis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Vote, Nej och Nej, inte insatt, kommer inte rösta på dom heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 (redigerad) Det är nästan pinsamt hur oinsatt jag (och massor av andra) är i EU-valet. Jag vet inte ens hur man röstar, får man ingen valsedel hemskickad? Egentligen är det väl inte så konstigt. Tror inte många svenskar egentligen är särskilt intresserade av eu-frågor, och därmed oinsatta. Sverige är väl det mest EU-skeptiska medlemslandet? Edit: Snygg signatur förresten! För att svara på det tråden handlade om blir svaret nej på båda frågor. Själva sakfrågan är högintressant, men jag tror knappast detta piratparti kommer kunna göra något som påverkar, känns som en plojgrej. Redigerad 6 mars, 2009 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Vote: Ja jag är både med i piartpartiet och ungpirat. Vote 2: Ja jag ska rösta om dom om man inte måste vara myndig förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Sverige är väl det mest EU-skeptiska medlemslandet? Sverige, brukar tillsammans med Finland, Irland och Österrike, räknas till de EU-neutrala länderna. Mest EU-skeptiska är britterna och danskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Vote 2: Ja jag ska rösta om dom om man inte måste vara myndig förstås. Men det måste man vara sörröw. Sverige, brukar tillsammans med Finland, Irland och Österrike, räknas till de EU-neutrala länderna. Mest EU-skeptiska är britterna och danskarna. Åfan! Mellanmjölks-Sverige som vanligt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 (redigerad) Sverige, brukar tillsammans med Finland, Irland och Österrike, räknas till de EU-neutrala länderna. Mest EU-skeptiska är britterna och danskarna. Stämmer bra, danskarna lär också sälja snus öppet i butiker, fast det är förbjudet Finlands riksdag och ministrar är emot finlands folks tycke när det gäller EU-frågor. Finländare är emot EU, och riksdagen för EU. Skulle det bli omröstning skulle det bli ett ganska säkert "nej". I finland fick vi inte som i sverige rösta om den gemensamma valutan, å nej, här valde riksdagen in Euron. Finlands folk ville att snus skulle fortsätta vara lagligt, men Finlands riksdag blundade för snusfrågan och nu är riksdagen helt emot snus. Så gick hälften av alla snusare över till de farligare cigaretterna och andra halvan började köpa illegal snus. Redigerad 7 mars, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Spela roll om fildelningen skulle gå igenom eller ej, folk kommer ju ändå att ladda ner på ett eller annat sätt. Så nej, jag stödjer inte PP Och jag tänker inte rösta på dom heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Nej. Det skulle inte kännas jätteseriöst att rösta på PP. Jag har väl egentligen inget emot upphovsrätten heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts