Frusciante Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Tänk såhär: Du gillar Breaking Benjamin så som straff har samhället dumpat dig på en öde ö, du får ta med dig tre saker, vilka då? Helt enkelt, tre saker får du ta med till en öde ö, vilka. Det jag skrev ovan är såklart påhittat, för fans av det bandet skulle dumpas utan ägodelar. Jag skulle ta med en gitarr, plektrum och min iPod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 En låda med material till att göra upp eld, min flickvän och... ... https://www.serius.se/images/covers/30638.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Dricksvatten, knark, mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Båt, båtmotor, karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Silvertejp, gem och... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Silvertejp, gem och... ... Den där bara måste jag få tag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Gitarr, en påse Billys Pan Pizza och en juicepress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Den där bara måste jag få tag på! ----------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 (redigerad) ----------- Fy fan vad jag hatar dig Redigerad 5 mars, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Fy fan vad jag hatar dig Har en sådan här t-shirt med. Btw: http://www.amazon.com/What-Would-MacGyver-...d/dp/1594630240 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Har en sådan här t-shirt med. Btw: http://www.amazon.com/What-Would-MacGyver-...d/dp/1594630240 Nu hatar jag dig ännu mer . Lyckosamma jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Om man bortser från typ mat, dricksvatten, och sånt (som känns lite som att man missar poängen med leken), en fotboll. Inte för att jag är särskilt bra eller förtjust i fotboll, men jag skulle nog kunna döda många, långa tråkiga timmar med en väluppblåst fotboll, och sen skulle den kunna bli lite som Tom Hanks Wilson. Kanske Shakespeares alternativt Bob Dylans samlade verk (låttexter i den senares fall), så kan jag gräva ner mig i det i några år. Och ett gigantiskt block (och gärna en penna också), olinjerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 (redigerad) Ett flygplan (om jag vill hem), bärbara datorn och mobilen. Mat borde väl finnas på ön. Måste fråga: Är det bara jag som känner igen en sån här tråd? Redigerad 6 mars, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Måste fråga: Är det bara jag som känner igen en sån här tråd? Nej. Jag tar med mig en säng, man vill ju sova skönt. En gitarr, why not? Och.. en katt, så har man lite sällskap. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Bil, bensin och en jävla massa mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Bil, bensin och en jävla massa mat. Hmm.. Verkar lite krångligt att köra bil på en öde ö. Men jag antar att det beror på vad för bil man tar med sig. Jag tar med mig något slags transportmedel för att ta sig hem, vilket helst är ett flygplan. En dator med fungerande internetuppkopling (som alltså fungerar även ute på en öde ö) samt de vanliga tillbehör en dator bör ha (högtalare, mus, tangentbord och skärm). En pizzeria med allt som hör till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Om fallet nu vore så att jag skulle restera resten av mitt liv på en öde ö så skulle jag nog åka till ön för att några dagar/månader/år senare ta självmord. Om min vistelse inte skulle utmynna i att jag måste spendera hela mitt liv på ön så skulle jag ta med mig en människa (en bra vän eller en flicka jag gillar <, en fotboll/volleyboll/innebandyboll (någon sorts boll helt enkelt) samt en laptop med extremt stor hårddisk fullpackad med minst tio tusentals filmer och tv-serier samt en hel del spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Laptop med extremt stor hårddisk fullpackad med minst tio tusentals filmer och tv-serier samt en hel del spel. och en ganska grymt batteri. jag skulle nöja mig med att ta med en duktig slav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 och en ganska grymt batteri. jag skulle nöja mig med att ta med en duktig slav. Tänk om slaven blir rebellisk och försöker döda dig? Då måste du döda honom/(henne ) och då har du ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 (redigerad) Lite taskigt att ta med en annan människa, typ flickvän Redigerad 31 mars, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts