SilentViper Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Funkar detta program på hem datorerna? Då jag nu sitter i skolans IT sal och såg att lärarna hade detta program på deras inloggning på datorn. Då det är huvud datorn som står här inne så de ser över oss. Så jag undrar kan jag använda detta program hemma då vi sitter på trådlöst nätverk och ha kontroll över andras datorer här i hemmet? Eller krävs det andra saker för detta ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Funkar detta program på hem datorerna? Då jag nu sitter i skolans IT sal och såg att lärarna hade detta program på deras inloggning på datorn. Då det är huvud datorn som står här inne så de ser över oss. Så jag undrar kan jag använda detta program hemma då vi sitter på trådlöst nätverk och ha kontroll över andras datorer här i hemmet? Eller krävs det andra saker för detta ska funka? Du vill alltså... kontrollera andra datorer i samma nätverk utan att dom vet eller vaddå? För det finns säkert MYCKET bättre program varor än dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Du vill alltså... kontrollera andra datorer i samma nätverk utan att dom vet eller vaddå? För det finns säkert MYCKET bättre program varor än dom! Och vilka är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Och vilka är det? Ja, Jag nämner inga program som låter en ta kontroll utan att LÄGGA dit en mjukvara först. Men VNC, Installera VNC server på klient datorn och dölj programmet så kan du ansluta utan att användaren vet, både se OCH styra den datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Var det inte VNC vi använde förut då du hjälpte mig med viruset jag hade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Var det inte VNC vi använde förut då du hjälpte mig med viruset jag hade? Mjo, tror det var det vi använde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Ja, Jag nämner inga program som låter en ta kontroll utan att LÄGGA dit en mjukvara först. Men VNC, Installera VNC server på klient datorn och dölj programmet så kan du ansluta utan att användaren vet, både se OCH styra den datorn. Öhm. Någon med ett bra tips på en säker VNC klient? För googlar man kommer det ju tusen konstiga saker som jag inte riktigt vågar lita på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Poison Ivy är en rätt rolig RAT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 (redigerad) Poison Ivy är en rätt rolig RAT. Jag och en polare brukade för några år sen skapa falska Tibia-bots och ladda upp på forum. Rätt roligt att störa folk när de spelar. Redigerad 6 mars, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts