Frusciante Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Det här kan ju vara lite småkul, lägg upp en/flera bilder på ert rum. Ställ gärna frågor efter grejer t.ex "Var ser man min tama gorilla Lennart" så dom andra kan leta upp det. Börjar med tre bilder av mitt rum. Bild 1 Bild 2 Bild 3 Frågor: Vilken Vänner-säsong syns på en av bilderna? Var finns en liten rosa figur? Hur många plektrum syns på bilderna? Var finns två stycken uttrar? Var ser man ett födelsedagskort? Och var ligger en 50-lapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 (redigerad) Det här kan ju vara lite småkul, lägg upp en/flera bilder på ert rum. Ställ gärna frågor efter grejer t.ex "Var ser man min tama gorilla Lennart" så dom andra kan leta upp det. Börjar med tre bilder av mitt rum. Bild 1 Bild 2 Bild 3 Frågor: Vilken Vänner-säsong syns på en av bilderna? Var finns en liten rosa figur? Hur många plektrum syns på bilderna? Var finns två stycken uttrar? Var ser man ett födelsedagskort? Och var ligger en 50-lapp? Jasså du! Jag ser två plektrum (tror jag ) En liten rosa figur i en mugg, två uttrar på hyllan och ett födelsedagskort under iPoden. Ser mycket stök också Ska nog försöka lägga upp en bild senare Redigerad 4 mars, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jasså du! Jag ser två plektrum (tror jag ) En liten rosa figur i en mugg, två uttrar på hyllan och ett födelsedagskort under iPoden. Ser mycket stök också Ska nog försöka lägga upp en bild senare Finns 3 plektrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Frågor: Vilken Vänner-säsong syns på en av bilderna? Sjunde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Frågor: Vilken Vänner-säsong syns på en av bilderna? Var finns en liten rosa figur? Hur många plektrum syns på bilderna? Var finns två stycken uttrar? Var ser man ett födelsedagskort? Och var ligger en 50-lapp? Vart ligger runkpappret? Tredje bilden till vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Tredje bilden till vänster Tänkte också på det, tycker alltid det är lika kul när folk har pappersrullar ståendes på deras rum. Kul tråd för övrigt. Ska ta en bild eller två, synd bara att mitt rum är så tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 http://pici.se/pictures/AEOUmYprn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Bild 3 Toapapper vid datorn, niiiiiice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Toapapper vid datorn, niiiiiice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Toapapper vid datorn, niiiiiice! Finns en gammal dikt som lyder såhär: Toapapper vid datorn du ha, om du ej har någon flickvän som kan ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Finns en gammal dikt som lyder såhär: Toapapper vid datorn du ha, om du ej har någon flickvän som kan ta Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 (redigerad) Ibland kan man inte hålla sig. Sprutdiarré is the shit. Ni har väldigt fina rum, just nu är jag mitt i en flytt så det är lite stökigt, men snart kanske jag kan ta lite bilder. Måste även få tillbaka kameran. Den repareras EDIT: Såg just att Frusciante har samma subwoofer som jag Redigerad 2 maj, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Så här. http://themanintheyellowhat.deviantart.com...ffice-120902591 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 (redigerad) Hittade ett gammalt foto som fortfarande är hyfsat korrekt. Soffan har bytts ut mot en liknande och istället för diskhögen är där istället en DVD-samling. På tevebordet (under teven) är det rensat och helt tomt sånär som på en fjärrkontroll, David Batras lapp-bok och en Dualshock 3. - Hur många PS3-spel har jag på bilden? - Hur många PS3-kontrollers ser ni på bilden? - Var är min PSP? - Hur många sladdar av olika slag ser ni totalt på bilden? - Hur stor tror ni teven är? Även en gammal bild på när jag just fått mitt skrivbord. Nu är hyllorna fyllda med PSP-spel och -filmer. Redigerad 2 maj, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 (redigerad) - Hur många PS3-spel har jag på bilden? - Hur många PS3-kontrollers ser ni på bilden? - Var är min PSP? - Hur många sladdar av olika slag ser ni totalt på bilden? - Hur stor tror ni teven är? - Räknade alla fodral jag såg och fick det till 28. - 1 (2 om man räknar Guitar Hero-gitarren? ) - I en påse på hyllan under tv:n - 8? - 21" Redigerad 2 maj, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 (redigerad) - Räknade alla ps3 fodral jag såg och fick det till 28 6. Redigerad 2 maj, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 (redigerad) Jag räknade alla fodral jag såg, skrev jag. Redigerad 2 maj, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 gissar på 22" på tven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 - Hur många PS3-spel har jag på bilden? - Hur många PS3-kontrollers ser ni på bilden? - Var är min PSP? - Hur många sladdar av olika slag ser ni totalt på bilden? - Hur stor tror ni teven är? - Räknade alla fodral jag såg och fick det till 28. - 1 (2 om man räknar Guitar Hero-gitarren? ) - I en påse på hyllan under tv:n - 8? - 21" - PS3-fodral har en röd fyrkant längst upp, och alltså är det 6 st. - Rätt, 1 st. - Rätt. - Nix. Massvis. Räkna igen, noga som fanken. - Se nedan. gissar på 22" på tven! Rätt! 21 eller 22 är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts