Kiedis Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 I dag när jag körde bil i stan så kom jag på en sak. Jag hatar när folk springer över vägen när det är röd gubbe och jag kommer i rätt hög hastighet så jag måste bromsa in. Men jag vet att jag gör så själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 (redigerad) Jag hatar svenskar men är en själv. (Skoja!) Jag avskyr när folk tar lång tid på sig vid bankomaten, men jag tar alltid jättemycket tid på mig för att först göra ett kontoutdrag innan jag tar ut konanter. Jag gillar inte en gul tröja som en ful kille på skolan har... men jag har en likadan. Tog bort en i rädsla för forumets regler och för att den inte stämde riktigt. Redigerad 14 mars, 2009 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Jag hatar när folk byter ut svenska ord mot engelska! Det ser så jävla torftigt och riktigt nördigt ut... Men jag gör det en del jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag hatar när folk dominerar mig på TF2! Fast jag gör det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag hatar när folk dominerar mig på TF2! Fast jag gör det själv. Dominerar du dig själv på TF2? Oh snap, paradox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Dominerar du dig själv på TF2? Oh snap, paradox. Bara att ta död på sig själv med sin egna Sentry, då blir man teleporterad till Skybox där Announcer gratulerar dig för att du varit så dum i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Jag hatar när folk blir galet egoistiska, men oftast tänker jag bara på mig själv utan att tänka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 När folk klagar. Men det är något jag är duktig på själv också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Hatar, hatar, HATAR folk som bokstaverar omg/omfg..... Fast själv kan jag också göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Folk som går bakom en på stan och stressar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Folk som leker idioter och fjortisar på fyllan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Folk som leker idioter och fjortisar på fyllan :/ Folk blir idioter och fjortisar med alkohol i kroppen. Inget att göra åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Jag hatar folk som förstör och jävlas på spel Men jag gör det själv ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Hatar bdb men har det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Hatar folk som stannar upp i slutet av en rulltrappa och inte har någon aning om vart de ska gå så de blockar mig så jag måste lirka mig förbi dessa personer. Ja, det har väl hänt några gånger att jag gör samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Jag gillar inte när folk fiser i stora folkmassor, men jag måste erkänna att jag vid kristillfällen använt massans anonymitet för just det. Jag gillar inte när långa människor tränger sig före och ställer sig framför en under konserter, men jag med mina 186 cm är inte mycket bättre själv. Försöker dock ta hänsyn och göra mitt bästa för att inte direkt skymma sikten för han/hon bakom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts