Kebab Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 (redigerad) "Ses imorrn då" "Jäpp, hej med dig." Redigerad 9 mars, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 (redigerad) -Är du sjuk idag? -Ja -Är det säkert? -Men, ja Redigerad 9 mars, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 - Visst var det du som skrivit den där krönikan? - Eh, ja, det var det! Ute på promenad med hunden, så jag får höra "Grattis till körkortet!" från en äldre dam som läste en krönika om att ta körkort jag skrev till lokaltidningen förra veckan och kände igen mig. Jag har förresten inte tagit körkort, kör upp på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 -Har du varit ute med kalle? -Japp Hundfan D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 -Är du sjuk idag? -Ja -Är det säkert? -Men, ja Var det säkert då? - Visst var det du som skrivit den där krönikan? - Eh, ja, det var det! Ute på promenad med hunden, så jag får höra "Grattis till körkortet!" från en äldre dam som läste en krönika om att ta körkort jag skrev till lokaltidningen förra veckan och kände igen mig. Jag har förresten inte tagit körkort, kör upp på onsdag. Oh, länka gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Var det säkert då? Självklart, jag skulle aldrig skolka för att jag är trött och inte känner för skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 - På summan? - Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Självklart, jag skulle aldrig skolka för att jag är trött och inte känner för skolan... Den där smileyn säger annat. ------ - Blev du mätt? - Jarå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 - Nu får du stänga av snart (datorn)! - JAAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 - Salt och peppar? - Ja tack. Subway ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 "Salt och peppar?" "Ja." Köpte mig en subwaymacka. - Salt och peppar? - Ja tack. Subway ftw. Är inte Subway jävligt dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 som pizza typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Den där smileyn säger annat. Nejdå... ------------------------ -Vi kommer sen då -Jaha, okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 - Står det 1-1 ännu? - Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Är inte Subway jävligt dyrt? I Gävle är det 39-44kr för en 6" sub och 58-62kr för ett meal med 6" sub. Redigerad 11 mars, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 - Ta lite chokladkaka du också sen! - Jarå, hej med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 - Okej, så kom förbi vid åtta, vitklädd! - Öh.. okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) -Kan du köra ner och köpa 6 paket mjölk? -Mmhm ok Redigerad 11 mars, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 -Kan man få lite hjälp eller?! -Japp! En go' vän som körde fast riktigt jävligt idag med skotern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 I Gävle är det 39-44kr för en 6" sub och 58-62kr för ett meal med 6" sub. Vilket är totalt \o/! --- -Ser det bra ut? -Ja (morsan undrade om det såg bra ut med den nya tapeten i rummet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts