Xazzi Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 - Menethän nukkumaan aikasin? - Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 - Menethän nukkumaan aikasin? - Jepp No mikset mene jo??!! Prkle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 - Var de kul idag nu då? - Jaaaa... Mamma frågar angående studiebesöket vi gjorde på Korsnäs med klassen idag och jag upplever mellanstadiet återigen. Insåg först nu hur elakt det lät. Jag är nog en surpuppa ------------- Under tiden jag skrev det här inlägget uppstod en ny: - Blör du näsblod NU IGEN? - Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 No mikset mene jo??!! Prkle. perekele sauna voivittyu1! vi vill fna hinte ha ert jävöa finnepack här, för fa-an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 perekele sauna voivittyu1! vi vill fna hinte ha ert jävöa finnepack här, för fa-an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 http://i351.photobucket.com/albums/q463/St...er-cat-bull.jpg Haha, kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Do you accept the terms of blablabla.. Ni vet när man installerar spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 "Stör jag dig när du försöker sova?" "Ja." Min bror är full och har pratat i telefon hela natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Ett trött "JaaaaaaaaaAAA!" till min mor som tjatar om att jag ska börja plugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 - Vill du spela Ice Climber på NES? - Ja! Jag och min storebror letade upp vår gamla NES och Ice Climber. Jag vann. Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 -Är du vaken? -Jaaah.. Morsan till mig, 13.40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 - Kommer dom gula? - Aaaaaa.... Kicken i vent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Ett trött "JaaaaaaaaaAAA!" till min mor som tjatar om att jag ska börja plugga. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 -Daniel, ska du inte gå och lägga dig snart, det är skola imorgon -Jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Ska du inte gå och lägga dig snart, det är skola imorgon -Jaja 2x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 På msn: - Är du fortfarande uppe? - Jo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 - *knack knack* Är du vaken? - Mmmmmmmmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 "Gå och lägg dig nu då!" "Jaja, jag ska.." ---------- Farsan skäller på mig innan han går till jobbet. Ska väl sova nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 "NU FÅR DU FAN SÄTTA LITE FART SÅ NÅNTING BLIR GJORT PÅ RUMMET" "Jaaaa, jag ska...." morsan till mig direkt efter jag hade kommit hem från en avslappnad och skön helg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 "Salt och peppar?" "Ja." Köpte mig en subwaymacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts