RavenE Skrivet 29 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2014 (redigerad) Var på utställningen i Norrköping i måndags, jävligt intressant faktiskt! Åhhh, önskar att jag kunde ta mig iväg på den innan den stänger! Edit: Oh, oh! Skulle fan kunna ta en dagstur den 5e september! Edit2: Och där var det bokat och betalt. Edit3: Och nu kom jag på att jag tagit på mig ett extrapass hos en annan åkare... Redigerad 30 augusti, 2014 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2014 Dubbelpost, but yolo. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2014 Beställde ett par skoterglasögon ifrån USA (Billigare där) och dom kom igår! Kanske inte världens bästa bild meeen ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2014 Döp bilen! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2014 Döp bilen! Räven .. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2014 Räven .. Ah, jamen såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 oktober, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2014 Döp bilen! TRASLI? T-R-A-5(S)-2(L)-1(I) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2014 Köpte mig en 50 tums Sony Bravia i helgen! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2014 Bilderna levereras med halvtaskiga Instagramfilter. Jag tänkte först bulta ner TVn som jag har ovanför datorskärmarna och göra ett litet vardagsrum, men jag insåg att rummet var lite väl stort för 40" så jag började tänka i projektor-banor. Skaffade projektor och en 90-nånting" duk, men insåg att den också kändes för liten. Sedan började det spåra ur lite, men nu när det börjar närma sig att bli klart så känner jag att det var värt det. Drygt 100 meter av olika kablar, en massa hål i väggarna, en egenbyggd projektorduk (3,60m x 2,20m, 144" just nu, 10 cm från väggen för utrymme av all kabel och eventuella ljusslingor bakom kanterna), mer kabelklammer än jag vill erkänna att jag spenderat pengar på och en betydligt mycket längre byggtid än tidigare planerat. (last gen-gta och innan projektorn kom upp i taket) (extraljusen är bara något jag hjälpte en kompis med, ignorera dom) 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2015 Helvete vad pengarna rullar ut nu. Vandringsbyxor (bältet är tillfälligt) Snabbaste jävla skorna. Trodde faktiskt inte att jag skulle få behov av en skäggtrimmer före 30 års ålder. Superkass bild, men har köpt min polares gamla pojkrumshögtalarpaket (Logitech Z-5500) för en billig peng. Har legat på latsidan med kabeldragningen. Som bonus (och ontopic) så är det mitt hyfsat nyinköpta grafikkort som g33k-lyser inne datorchassit. Sist men inte minst de kommande veckornas protteranson. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2015 Ny skärm. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2015 Modern ville köpa mindre bil, jag letade något roligare än Clion. Sagt och gjort, hon köpte min och jag köpte denna: 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2015 Modern ville köpa mindre bil, jag letade något roligare än Clion. Sagt och gjort, hon köpte min och jag köpte denna: Fy fan, den där kan du lätta bränna gummi med vid närmsta korvmoj, men du måste tona rutorna först så du utvinner de där extra hästarna! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2015 Köpte det i fredags men fuck aina du vet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2015 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2015 "Min kropp är beredd..." - Antonius Block 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2015 Lenovo y50-70. Min nya bae. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2015 Köpte nyligen ett Super Nintendo. Så nu är det rätt fullt på tv bänken. Sega Megadrive(Genesis), Super Nintendo, NES, N64, PS4 och Xbox360 + Bluray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2015 Lenovo y50-70. Min nya bae. Göttans! Grattis! Den är förbannat bra tycker jag. Kraftig bas i högtalarna från JBL, något man absolut inte kan vänta sig av en laptop. Snygg design, lättvikt, tunn som attan, tyst och bra. Faktiskt min bästa investering på väldigt många år! Trist med batteritiden men om du orkar ta dig igenom att redigera energisparlägen och sånt på olika nivåer (Nedladdning/Energispar/Balanserat/Prestanda) så kan du gå från 2 till 10 timmar! Främst är det processorkraft och nätverkskortprestanda man ska tweaka. Jag har 30% maxkapacitet i Energisparläget och det ökar batteritiden något enormt. Bonus: Sätt på de här på maxvolym så blir du positivt överraskad! Uh!GTA: San Andreas Theme Song Cover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2015 Redo för halloween. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts