RavenE Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 (redigerad) Det här har jag hämtat ut från posten under de tre senaste veckorna. http://i.imgur.com/YSMby34l.jpg Inte pennan och blocket. Snyggt element! Hoppas du hade bil när du hämtade det från posten, ser ganska tungt ut. Redigerad 9 december, 2013 av RavenE 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Snyggt element! Hoppas du hade bil när du hämtade det från posten, ser ganska tungt ut. Skäms lite över att jag tänkte dra ett likadant skämt... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Skäms lite över att jag tänkte dra ett likadant skämt... Great minds think alike! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2014 Årets första semla, och en lyxjulmust från Herrljunga, inköpt för halva priset (7 spänn). Semlan upphör i skrivande stund att existera. Ahhh... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2014 Årets första semla, och en lyxjulmust från Herrljunga, inköpt för halva priset (7 spänn). Semlan upphör i skrivande stund att existera. Ahhh... Vad utmärker en lyxjulmust haha? Nu blev jag för övrigt också sugen på semla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2014 Vad utmärker en lyxjulmust haha? Nu blev jag för övrigt också sugen på semla.. Den heter alltså "Premium Julmust", så jag antar att det ska vara någon lyxig variant när det nu är Herrljunga som tillverkat den. Flaskan är ju flashig i vilket fall. 57 centiliter känns dock lite mycket att klämma i sig så här på en gång, och resulterar väl tyvärr i en del toaspring, så får se när jag känner för den om det är något märkvärdigt. Kanske läge för ett blindtest som med Tropicana vs. ICA Apelsinjuice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2014 Köpte mig en klocka! Instagramfiltrerad för er njutning. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/1982341_10152124074027961_934203629_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2014 Köpte mig en klocka! Instagramfiltrerad för er njutning. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/1982341_10152124074027961_934203629_n.jpg Två minuter för sent.. Amatör. (Fin!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2014 Två minuter för sent.. Amatör. (Fin!) "Fan, klockan e ju... Två minuter över eliiiit! Nää??! Joooo!" (Tack!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2014 (redigerad) Den här trillade precis ner i brevlådan! Redigerad 3 juni, 2014 av Jazz 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 3 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2014 Köpte ett Robbie the Rabbit gosedjur. Ett måste om man är ett stort Silent Hill fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2014 Jag är inte den enda, YES! Har dock börjat flagna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2014 Jag är inte den enda, YES! Har dock börjat flagna nu Haha, tjena vad klantigt av mig att ladda upp på samma plats som GTA-kepsen, haha, ska styra upp det senare. Men jo, jävlar vad jag brände mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2014 (redigerad) Efter två YLOD och en trasig blurayläsare kände jag att det tyvärr var dags att pensionera min gamla 60-giggare från 2007. Och 999 spänn kan man ju ge Redigerad 6 juni, 2014 av Henkibojj 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2014 Behöver ju en TV när jag flyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2014 Sådär ja, nu har man en ordentlig balkong. Äntligen! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2014 Sådär ja, nu har man en ordentlig balkong. Äntligen! Ikeagolv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2014 Min gamla router gav upp efter sju års trogen tjänst så jag haffade en Asus RT-N56u när den var nere på 499 spänn. Har i efterhand insett att jag vill köpa en Chromecast, så vi får hoppas att routern håller måttet... Köpte en RH-stolen via Blocket i våras. 2000 spänn för den mest påkostade direktörsversionen som enligt utsago ska ha kostat 12500 när den var ny. Knappt använd eftersom killen jag köpte den av var med om en olycka och hamnade i rullstol ( ). Den är fantastiskt skön och kommer förhoppningsvis att tjäna mig väl i 10-15 år innan den är utsliten. Gymgrossisten har tydligen haft en butik i stan sedan 10 månader tillbaka... #dem #gainz #protte LG G Pad 8.3 Riktigt nöjd med att jag fick denna för 1500 spänn när Webhallen hade något supererbjudande. Har allt jag söker i en surfplatta. Nike Lunarglide 5+ De skönaste skor jag burit. Otroligt nöjd. Kanske inte jättelätt att motivera ett köp av en ny rakborste (importerad från USA där den är ihoplimmad av en fantastiskt trevlig entreprenör vid namn Larry Andreasen) när jag bara använder den var tredje vecka, men grävlingshår är helt enkelt mycket schysstare än vildsvinshår. Det är givetvis den till höger som är ny, det är tydligt att den är mycket mjukare och fluffigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2014 Köpte mig ju en surfplatta för ett tag sedan, å kom på nu att man kanske ska ge det här med e-böcker ett försök. Vad passar då inte bättre än första boken i världens bästa serie? https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10384894_10152445299382961_4536751859183423200_n.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2014 Köpte mig ju en surfplatta för ett tag sedan, å kom på nu att man kanske ska ge det här med e-böcker ett försök. Vad passar då inte bättre än första boken i världens bästa serie? Var på utställningen i Norrköping i måndags, jävligt intressant faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts