Siana Skrivet 7 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2013 Fast orka köpa en PS3:a nu när 4:an kommer om bara några månader..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2013 Fast orka köpa en PS3:a nu när 4:an kommer om bara några månader..? ?? Är du medveten om vad som släpps om 9 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2013 Fast orka köpa en PS3:a nu när 4:an kommer om bara några månader..? PS3 är fortfarande en najs konsol för en billig peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 ?? Är du medveten om vad som släpps om 9 dagar? Jojo... Antar att jag inte är lika hysterisk om att spela spel vid releasen längre. Sedan tycker jag det känns lustigt att man såhär långt efter PS3:ans release inte har antingen en PS3:a eller någon annan spelplattform. Förklaringen i så fall är väl att man inte varit intresserad av något annat än GTA V men då känns det ändå lite omotiverat att investera in en konsol bara för en speltitel. PS3 är fortfarande en najs konsol för en billig peng. Visst men om man planerar att även skaffa en PS4:a så blir det tillsammans inte så billiga pengar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Det vore ju dessutom märkligt om Rockstar inte "re-portar" PC-versionen till den nya generationen konsoler då det är samma arkitektur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/r90/1238199_10201099239381101_609794380_n.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 Gissa spelet! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 Gissa spelet! Final Fantasy X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2013 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 (redigerad) http://distilleryima...00a9e28ec_8.jpg Åhhhhhhhhh Avis. Jag vill också skaffa en katt men jag känner att jag inte är hemma tillräckligt mycket för att kunna erbjuda en katt ett drägligt liv. Redigerad 22 oktober, 2013 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 Åhhhhhhhhh Avis. Jag vill skaffa en hund men jag känner att jag inte är hemma tillräckligt mycket för att kunna ge ett sunt liv för hunden. This! ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 This! ^ Hundar känns ännu klurigare, känns som man nästan måste ha en barnfamilj för att kunna erbjuda en hund den mängd stimulering de behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 (redigerad) Hundar känns ännu klurigare, känns som man nästan måste ha en barnfamilj för att kunna erbjuda en hund den mängd stimulering de behöver. Beror väll lite på vad det är för hund. Min pappa har tre stycken hundar, jämthundar, och alla tre är ute i deras hundgårdar (Dem har en var) nästan hela tiden. Och alla tre mår jättebra, och har det bra. Dem får ju jaga också så.. ja. Men har man en hund som är inne är det lite skillnad, och då är det nog bättre att ha en barnfamilj. Redigerad 22 oktober, 2013 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 Hundar känns ännu klurigare, känns som man nästan måste ha en barnfamilj för att kunna erbjuda en hund den mängd stimulering de behöver. Precis :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2013 Fyndade ett par gamla Ray-Ban solglasögon second hand idag. Behövde ett par till bilen. När jag sedan mest på skoj prövade dem upptäckte jag att de var näst intill anpassade till det synfel jag har så det var bara att slå till. 30 spänn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2013 Man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2013 Man vänjer sig. Jag hör dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2013 Godaste ölen jag någonsin druckit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 november, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2013 (redigerad) Fel tråd den postades i först... Edit: Mössan är det jag köpt alltså, inte barnet... Redigerad 24 november, 2013 av Vice. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2013 Det här har jag hämtat ut från posten under de tre senaste veckorna. Inte pennan och blocket. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts