Henkibojj Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Alltså vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan................................................... Myrornas? Fan vilket jävla flyt du har, funkar den? Grattis. Erikshjälpen, efter ett tips från en granne. Har testat alla knappar och pedaler samt så många funktionsknappar som möjligt och ja, allting funkar! Så jävla glad Ska få den levererad om lite drygt en vecka. Kommer spendera en del tid med att tidsbestämma den, men den är säkert från 60- eller 70-tal iallafall 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2013 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2013 Är du rik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2013 300c? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2013 Är du rik? Haha, I wish! 300c? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2013 Är du rik? http://www.blocket.se/hela_sverige?q=300c&cg=1020&w=3&st=s&ps=&pe=&mys=&mye=&ms=&me=&cxpf=&cxpt=&gb=&fu=&cxdw=&ca=17&is=1&l=0&md=th&sp=1&cb=6&cbl1=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2013 http://www.blocket.se/hela_sverige?q=300c&cg=1020&w=3&st=s&ps=&pe=&mys=&mye=&ms=&me=&cxpf=&cxpt=&gb=&fu=&cxdw=&ca=17&is=1&l=0&md=th&sp=1&cb=6&cbl1=1 Han är fan rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2013 Han är fan rik. Man är inte rik för man köper sig en bil. en 300c -07 går dessutom för 100-150.000:-. Du lär dig det i sinom tid när du slutar vara en snyltande student och tjänar dina egna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2013 Hur är bränsle-ekonomin på en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2013 Hur är bränsle-ekonomin på en sån? När jag kör i Oslo ligger den på cirka 1.5L/Milen. Men på landsväg/motorväg med jämn körning så ligger den på runt 0.85L/Milen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2013 När jag kör i Oslo ligger den på cirka 1.5L/Milen. Men på landsväg/motorväg med jämn körning så ligger den på runt 0.85L/Milen. Bor du i Oslo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2013 Bor du i Oslo? Bor och bor. Jag jobbar där måndag till torsdag, så bor i barack. Inte så fräsigt, men det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 (redigerad) Vilket flyt att forat äntligen kom upp, för jag köpte det här tidigare idag! Redigerad 22 mars, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 Vilket flyt att forat äntligen kom upp, för jag köpte det här tidigare idag! Vad är det för tangentbord som du "precis har köpt"? Hade inte du ett Logitech Flat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 Vad är det för tangentbord som du "precis har köpt"? Hade inte du ett Logitech Flat? Haha, jo det hade jag. Men mellanslagstangenten började krångla (För mycket jetflygning bergis) så jag fick köpa ett nytt. Det var någon månad sedan jag köpte det eller så, det är ett: Microsoft SideWinder X4 Fungerar helt okej, köpte det då det var det billigaste tangentbordet med mediaknappar jag hittade just då. Macroknapparna har jag bara använt en gång så det var inte vidare hög prioritet på att få sådana. Att det lyser är halvbra ibland, men oftast har jag lyset avstängd. Men varje gång man startar om datorn så tänds tangentbordet igen, och ibland tänker jag inte på att stänga av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2013 En äkta Hammond för 350 spänn. Den var inte så märkvärdig, äkta förvisso men inte något som helst flaggskepp och inte värt mycket mer än jag gav för den. Pratar väl mer i pianotråden om det. On topic: 6000 kronor. FEELS GOOD MAN. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2013 Merkur 34c + tillbehör. Testat en rakning hittills. Är tidskrävande än så länge (man vill inte leka Stockholms blodbad i badrummet), men det kommer nog. Slätt och fint blir det dock, och får se imorgon om jag slipper irriterad hud. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2013 (redigerad) Merkur 34c + tillbehör. Testat en rakning hittills. Är tidskrävande än så länge (man vill inte leka Stockholms blodbad i badrummet), men det kommer nog. Slätt och fint blir det dock, och får se imorgon om jag slipper irriterad hud. Nice! Jag har också en DE-rakhyvel, och som du säger så tar det tid, särskilt eftersom jag aldrig verkar lära mig "växtriktningen" på mitt skägg som har virvlar både här och där. Har haft min sedan sensommaren och det tar fortfarande 20+ minuter för mig... Edit: Mitt senaste köp! 550 spänn på Sweclockers marknad. Ser knappt använt ut. Redigerad 29 mars, 2013 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2013 Den var inte så märkvärdig, äkta förvisso men inte något som helst flaggskepp och inte värt mycket mer än jag gav för den. Pratar väl mer i pianotråden om det. On topic: 6000 kronor. FEELS GOOD MAN. Gött! Avis! Mitt senaste köp! 550 spänn på Sweclockers marknad. Ser knappt använt ut. Bra investering det där! Vi har en massa R4:or på jobbet, väldigt trevliga chassin - fast jag tycker de är lite fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts