RavenE Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 (redigerad) Henkibojj, Har köpt en bas. Dessutom extremt tråkigt. Vem slösar pengar på ett instrument när man kan använda pengar till så mycket annat. SPECIELLT när man ändå aldrig kommer bli så pass bra på att spela att man tjänar pengar på det. Redigerad 18 februari, 2012 av RavenE 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Vi skall klaga på vad vi postar. Kolla humortråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Det är inte ofta jag får tillfälle att säga detta, men Henkibojj blev just rejält ägd! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Vi skall klaga på vad vi postar. Kolla humortråden... I know. Tyckte bara det var så kul att du så uppenbart skrev det där inlägget för att ge tillbaka mot Henki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Får se när den kommer fram Fett. Vad kostade den? Sjukt nice bas! Vad för märke är det? är det en yamaha? Jag fick min bas och en gigbag för 6300kr, bara basen skulle annars ha kostat 6750 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Henkibojj, Har köpt en bas. Dessutom extremt tråkigt. Vem slösar pengar på ett instrument när man kan använda pengar till så mycket annat. SPECIELLT när man ändå aldrig kommer bli så pass bra på att spela att man tjänar pengar på det. Vettefan. Vad i helvete köper du PS3-spel för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Sjukt nice bas! Vad för märke är det? är det en yamaha? Jag fick min bas och en gigbag för 6300kr, bara basen skulle annars ha kostat 6750 6300 Iofs, det är en Ibanez till att börja med och dessutom sexsträngad. Borde inte vänta sig något under 5900. Jag köpte min begagnat och billigt för 910 kr plus frakt Yamaha var tydligen det närmaste man kunde komma Ibanez, som jag spelat femsträngat på tidigare tills brorsan ville ha tillbaks den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 6300 Iofs, det är en Ibanez till att börja med och dessutom sexsträngad. Borde inte vänta sig något under 5900. Jag köpte min begagnat och billigt för 910 kr plus frakt Yamaha var tydligen det närmaste man kunde komma Ibanez, som jag spelat femsträngat på tidigare tills brorsan ville ha tillbaks den Det är en woodo bas ett svenskt märke Woodoguitars 910kr va väldigt värt för den där basen måste jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Vem slösar pengar på ett instrument när man kan använda pengar till så mycket annat. SPECIELLT när man ändå aldrig kommer bli så pass bra på att spela att man tjänar pengar på det. Haha. Tänk om du verkligen tyckte så, det hade varit djupt efterblivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Henkibojj, Har köpt en bas. Dessutom extremt tråkigt. Vem slösar pengar på ett instrument när man kan använda pengar till så mycket annat. SPECIELLT när man ändå aldrig kommer bli så pass bra på att spela att man tjänar pengar på det. Lika jävla trist som du är med dina dåliga "skämt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Nöjd_pojke_90 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Nöjd_pojke_90 Är det en R? Isåfall, grattis! För det är väl R-fälgarna jag ser? Funderar på något liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Är det en R? Isåfall, grattis! För det är väl R-fälgarna jag ser? Funderar på något liknande! Tack! Yes, S60 R, 2,4T -01. Sommarfälgarna är inte fy skam heller, ska se om jag hittar bilden på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Tack! Yes, S60 R, 2,4T -01. Sommarfälgarna är inte fy skam heller, ska se om jag hittar bilden på dom. Riktigt trevligt! Grattis till ett (förhoppningsvis) bra köp! Vad fick du ge? (Om jag får fråga!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Riktigt trevligt! Grattis till ett (förhoppningsvis) bra köp! Vad fick du ge? (Om jag får fråga!) Tack! Oja, är grymt nöjd och tror att jag kommer vara det ett riktigt långt tag framöver. 35000:- fick jag ge, då fick jag med 3 uppsättningar däck. 2 uppsättningar sommardäck, varav en på Volvos standardfälgar och knappt körda och en med lågprofildäck på snyggare fälgar (bild! ) och de var i grymt fint skick. Plus uppsättningen vinterdäck som sitter på nu (R-fälgarna), de också i väldigt fint skick. Såatte... Jag är nöjd med affären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 (redigerad) Tack! Oja, är grymt nöjd och tror att jag kommer vara det ett riktigt långt tag framöver. 35000:- fick jag ge, då fick jag med 3 uppsättningar däck. 2 uppsättningar sommardäck, varav en på Volvos standardfälgar och knappt körda och en med lågprofildäck på snyggare fälgar (bild! ) och de var i grymt fint skick. Plus uppsättningen vinterdäck som sitter på nu (R-fälgarna), de också i väldigt fint skick. Såatte... Jag är nöjd med affären! En sänkning och Evolve-avgasysystemet så ska du se att det blir extra fint! Redigerad 18 februari, 2012 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Vänta lite nu. Är det ett lyckat köp efter att du fick reda på att det var en extra uppsättning däck med? @Räv: Hur många mil, nyligen servad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Vänta lite nu. Är det ett lyckat köp efter att du fick reda på att det var en extra uppsättning däck med? @Räv: Hur många mil, nyligen servad? Absolut inte, det var snarare ännu ett grattis. Skyller på alkoholen som jag fått i mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Tyckte bara det såg så kul ut. Först var det ett (förhoppningsvis) lyckat köp, sen var det 3 uppsättningar däck och då var det ett bra köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts