Karatemorfar Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 En ny plånbok. Gjord av endast en bit läder. Lär väl aldrig gå sönder. 90$ + 20$ frakt. http://noahlambert.com/ 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 En ny plånbok. Gjord av endast en bit läder. Lär väl aldrig gå sönder. 90$ + 20$ frakt. http://noahlambert.com/ Med det priset hade jag inte haft några pengar att lägga i plånboken när jag väl hade den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 En ny plånbok. Gjord av endast en bit läder. Lär väl aldrig gå sönder. 90$ + 20$ frakt. http://noahlambert.com/ Är du nöjd? Funkar det bra med utrymme för kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2012 Är du nöjd? Funkar det bra med utrymme för kort? Har tyvärr inte fått den än. Enligt hemsidan var leveranstiden 2-3 veckor. Men jag har läst recensioner om den, och ingen klagar på det. Det som klagas på är att den är hård och jobbig i början. Men hey, det är läder. Den blir mjuk efter användning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2012 (redigerad) nyckelring yea boi! Redigerad 7 januari, 2012 av Maimstream 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2012 http://i486.photobucket.com/albums/rr223/GtasajtenVice/kop.jpg Så du lyckades hitta de gamla klassiska loggorna? Sweet, jag hade en T-shirt med Sharks på när jag var yngre. Alla NHL-loggor var mycket coolare på den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2012 (redigerad) Så du lyckades hitta de gamla klassiska loggorna? Sweet, jag hade en T-shirt med Sharks på när jag var yngre. Alla NHL-loggor var mycket coolare på den tiden. Japp. Från canada. Ja, Ducks tex var ju coolare då än, nu Redigerad 16 januari, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2012 http://i486.photobucket.com/albums/rr223/GtasajtenVice/kop.jpg Jag hade två NHL-kepsar när jag var liten. En med Ducks och en med Sharks. Nu fick jag nostalgikänslor som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2012 Så du lyckades hitta de gamla klassiska loggorna? Sweet, jag hade en T-shirt med Sharks på när jag var yngre. Alla NHL-loggor var mycket coolare på den tiden. W0rd. De flesta av de nya känns bara så meh... Lyckligtvis finns det dock en handfull lag som haft förstånd att behålla sina klassiska loggor. Relevant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Köpte ny plånbok / korthållare. http://www.bilddump.se/bilder/20120126194014-85.226.68.15.png 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Är du nöjd? Funkar det bra med utrymme för kort? Fick den i tisdags! Än så länge är jag nöjd. Det enda är väl att den är väldigt stor och otymplig just nu, men den blir ju bättre med tiden eftersom den är gjord av läder. Två stora fack för kort. Jag har 5 kort i den ena, och kan nog tänka mig att jag i alla fall skulle kunna få in 15-20 kort i vardera fack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Fick den i tisdags! Än så länge är jag nöjd. Det enda är väl att den är väldigt stor och otymplig just nu, men den blir ju bättre med tiden eftersom den är gjord av läder. Två stora fack för kort. Jag har 5 kort i den ena, och kan nog tänka mig att jag i alla fall skulle kunna få in 15-20 kort i vardera fack. Skulle du kunna mäta hur stor den är ihopfälld? Skulle nämligen behöva en ny plånbok och den där var väldigt stilren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 :wub: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 :wub: Rakapparat? Är det nått frisörspel? Hehe, det finns ju verkligen alla former av spel... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 Det var roligt den första gången, nu är det bara tragiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 Det var roligt den första gången, nu är det bara tragiskt! Vadd? vad är det får nått då? Ser ju ut som en elektrisk rakhyvel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 Vadd? vad är det får nått då? Ser ju ut som en elektrisk rakhyvel Det står på vad det är för något. Googla lite på de orden du hittar på kartongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 Vice. Nej! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts