Kebab Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 Gav den till min systerson. Min absoluta favoritbok som barn. Den här är dock till mig. Strupen gråter, men plånboken jublar. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 Den här är dock till mig. Strupen gråter, men plånboken jublar. Nu tror jag bestämt att någon är ute och idkar velocipedrytteri här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 Tror inte LA orkar bry sig om en sån här bagatell... Det du kan göra är väl att testa med en ny bild; har du tur accepterar de den kanske. Läste lite om det här på fb och såg att det fanns folk som skickat in 30+ bilder innan de fått en godkänd. Lycka till! Låter inte så sannolikt att jag kommer hitta en bild jag gillar tillräckligt för att ha på ett VISAkort, som inte är copyrightskyddad... 100 spänn är inte mycket för en skitsnygg bild, men värdelöst när bilden ifråga inte är något man vill ha på sitt kort för "all" framtid. Och jo, LA skulle säkert kunna bry sig. Min brorsa gjorde ett flashspel för många år sedan liknande Comet Busters, där en typ av asteroider var Iron Maidens "Eddie". Han skrev ett mail till deras fanclub eller motsvarande officiell sida för att be om tillstånd att använda den, och fick till svar "it's a free game, we won't sue you ". Men detta ärende ligger nog mer hos Swedbank som inte vill ha med andra att göra, mer än att LA inte vill ge ut en simpel printscreen på kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 Hästbilden jag har på kortet tog jag från första sidan på google bildsök. Är ganska säker på att jag inte har rättigheterna för Brunte Haha får vi se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 (redigerad) Haha får vi se? Han visade ju kortet på förra sidan. Edit: Det har visst blivit ny sida sedan dess så, förr-förra sidan. Redigerad 21 oktober, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2011 Det känns som att mitt sociala samliv kommer ta rejält med stryk den närmsta framtiden. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Nu kan julen få dyka upp närhelst den vill. <3 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 http://distilleryimage0.instagram.com/0d6eefce16ea11e1a87612313804ec91_7.jpg Nu kan julen få dyka upp närhelst den vill. <3 Du har bra seriesmak, med undantag för den översta Inget med Agust & Lotta förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Du har bra seriesmak, med undantag för den översta Inget med Agust & Lotta förresten? Uti vår Hage är ju bäst! Nej det blev inget album med dem i år, har gillat serien mindre och mindre på senare år. Men de är också roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Nu kan julen få dyka upp närhelst den vill. <3 Du glömde Vi å pappa. Du har bra seriesmak, med undantag för den översta Hm, bra och bra. Uti vår hage och svenska buskisklassiker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2011 Du glömde Vi å pappa. Hm, bra och bra. Uti vår hage och svenska buskisklassiker.. Så sant! Får se till att köpa hem den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Julklapp till mamma har jag tänkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Julklapp till mamma har jag tänkt! Haha men så skriver du det här. Tänk om hon kollar forumet!? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Haha men så skriver du det här. Tänk om hon kollar forumet!? Senaste FB-konvo med mamma: varför kan jag inte lyssna på dom där låtställena du lägger ut? datorn säger nåt om flash-player Jag tror jag sitter säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Senaste FB-konvo med mamma: varför kan jag inte lyssna på dom där låtställena du lägger ut? datorn säger nåt om flash-player Jag tror jag sitter säkert. Förhoppningsvis. Men du skall veta att man som föräldrar ofta kollar chatt-historik och vila sidor ens ungar är inne på. Hon kanske bara vill få dig att tro att hon inte kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Förhoppningsvis. Men du skall veta att man som föräldrar ofta kollar chatt-historik och vila sidor ens ungar är inne på. Hon kanske bara vill få dig att tro att hon inte kan. Siana bor väll inte ens hemma så det blir ju lite knepigt.. Och vad jag vet så kollar inte min pappa mig, eller mamma. Och skulle nog aldrig göra det för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Förhoppningsvis. Men du skall veta att man som föräldrar ofta kollar chatt-historik och vila sidor ens ungar är inne på. Hon kanske bara vill få dig att tro att hon inte kan. Lyckligtvis bor jag inte hemma längre. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2011 Ett nummer av Forbes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Blev en HTC Sensation sedan min Wildfire blivit alltmer obrukbar. Ville egentligen vänta på telefonerna som lanserades på CES & MWC om några månader. Håller väl kvar i den här så länge jag känner för det! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts