Plaisir Skrivet 9 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2011 Mer info finns i dator och teknik. Me likey! (Marsen köptes på Rusta) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2011 Är det Flashfire? Stämmer! :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2011 Höhöhöhö 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2011 Stämmer! :yes: Vad betalade du? 700 hos oss med 20% rabatt, special price for you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2011 Vad betalade du? 700 hos oss med 20% rabatt, special price for you! 890 :umberto: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Jag skickade ett meddelande till dem eftersom jag fortfarande inte fått mitt kort, och då säger de att den inte godkänts (trots att jag lämnade min mailadress som de kunde använda för att meddela just detta). Skickade ett svar där jag frågar varför den inte godkänts och påpekade att den inte visar något varumärke eller något direkt copyrightskyddat (en screenshot är väl inte copyrightad?), men jag tror inte att det kommer lyckas. Ärendet är fortfarande under behandling, tydligen. Svaret jag fick på min snabba överklagan var att jag skulle maila en specifik adress. Det gjorde jag, och skrev även en lite mer utförlig beskrivning på vad bilden föreställer. Har naturligtvis inte nämnt varifrån bilden är, men de är nog inte dumma tyvärr. Men jag hoppas på att det var nån trött kontorsnisse som såg "tecknad bild? DENIED." och sedan gick vidare med att godkänna strandsemesterbilden på någons småbarn. Har man tur så viker de sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Ärendet är fortfarande under behandling, tydligen. Svaret jag fick på min snabba överklagan var att jag skulle maila en specifik adress. Det gjorde jag, och skrev även en lite mer utförlig beskrivning på vad bilden föreställer. Har naturligtvis inte nämnt varifrån bilden är, men de är nog inte dumma tyvärr. Men jag hoppas på att det var nån trött kontorsnisse som såg "tecknad bild? DENIED." och sedan gick vidare med att godkänna strandsemesterbilden på någons småbarn. Har man tur så viker de sig. Sa inte de varför det inte var godkänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Sa inte de varför det inte var godkänt? Nej, jag fick rentav fråga dem ifall det blev godkänt eller ej. I första svaret gav de inget bättre svar än att det underkändes och sen en copypaste från de villkor jag nästan kan utantill vid det här laget. Skrev på nytt och då fick jag en mailadress till svar. Skrev dit och där är vi nu, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Nej, jag fick rentav fråga dem ifall det blev godkänt eller ej. I första svaret gav de inget bättre svar än att det underkändes och sen en copypaste från de villkor jag nästan kan utantill vid det här laget. Skrev på nytt och då fick jag en mailadress till svar. Skrev dit och där är vi nu, Ja, de borde vara tydliga med VARFÖR det inte godkännandes. Då kan man undvika det på nästa bild. Håll oss gärna uppdaterade. jag håller tummarna för att du får igenom bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Jag behöver verkligen köpa en kamera istället för att använda min tattiga iPhone-kamera, men... Nytt chassi! Corsair Carbide 500R! Helt nysläppt serie, jag föll direkt för dess utseende. Jag gillar vita chassin men inte när de är helvita, 500R är så perfekt för mig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 u jelly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 u jelly? Lite, fast det ska vara Apotekarnes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Lite, fast det ska vara Apotekarnes! Håller med fullt ut, fanns dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Jag drack minsann en Apotekarnes igår! ... Har dock ingen bild, så I'll be moving right along. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Åh! Har julmust börjat säljas? Hur har jag kunnat missa detta! Nu jävlar ska jag knarka tomtesaft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Inte innan första advent, avgå alla!!! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 A men vettu en annan fick ju tjacka tomtesaft på svarta marknaden innan advent när man var ung, nu kränger ju alla affärer samma skit långt före jul så man får ju passa på vettu vettu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 Ja, de borde vara tydliga med VARFÖR det inte godkännandes. Då kan man undvika det på nästa bild. Håll oss gärna uppdaterade. jag håller tummarna för att du får igenom bilden. Fick svar om att den "bedömdes vara copyrightskyddad", precis som jag väntade mig. De gav inga källor dock, så hur går man tillväga? Kan man be LucasArts om tillstånd (för de lär inte ha något emot det), eller är det att Swedbank inte vill bli affilierade med andra företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 Enligt grundlagen är försäljning och förtäring av julmust endast tillåtet i månaden december. Rekommenderar därför Flaskan att infinna sig vid närmaste polisinrättning imorgon bitti. Ta med flaskan, kvitto samt en advokat. Fick svar om att den "bedömdes vara copyrightskyddad", precis som jag väntade mig. De gav inga källor dock, så hur går man tillväga? Kan man be LucasArts om tillstånd (för de lär inte ha något emot det), eller är det att Swedbank inte vill bli affilierade med andra företag? Told ya. Bankerna är EXTREMT noga med såna här saker för de vill inte riskera att dras in i någon osannolik upphovsrättstvist eller associera sig med utomstående företag och företeelser. Tror inte LA orkar bry sig om en sån här bagatell... Det du kan göra är väl att testa med en ny bild; har du tur accepterar de den kanske. Läste lite om det här på fb och såg att det fanns folk som skickat in 30+ bilder innan de fått en godkänd. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 Hästbilden jag har på kortet tog jag från första sidan på google bildsök. Är ganska säker på att jag inte har rättigheterna för Brunte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts