Umberto Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Senast den svenska studenten var något seriöst var 1969. --- Contributing, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Senast den svenska studenten var något seriöst var 1969. När du gick ut med andra ord. 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2011 Contributing, "Parasta ennen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 GOG ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 GOG ftw! Rekommenderar moden AWP starkt! http://www.moddb.com...ge-pack-version When Apocalypse Weekend was released as the add-on for Postal 2, it added the new Boomerang Machete, Sledgehammer, and Scythe. Unfortunately, the major complaint about AW was that the "free-roam" element from Postal 2 was gone. Not only could you not roam freely in AW, but you couldn't take these new weapons back to the original Postal 2 levels, either. AWP changes all that. AWP is an enhanced version of the original Postal 2 game and combines it with the AW expansion pack weapons and levels, plus tons of extra bonuses to make the ultimate Postal 2 experience. AWP adds tons of new features to the normal Postal 2 and AW games: Use AW's weapons and gameplay in the original Postal 2 levels New custom weapons, plus weapons from the hit mods Eternal Damnation and Improved "behind the scenes" game handling to (hopefully) reduce crashes Brand-new cheats, such as unlimited dog helpers and police-hating bystanders Destroyable doors for quick shortcuts More blood, guts,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Jag har det redan till PSP, men jag ville ha det till en aningen större skärm. 46 kronor inklusive frakt är en helt okej siffra. Jag köpte originalet för nära sexhundra, så... Ska skaffa resten av serien också så småningom. Ser fram emot San Andreas! Länge leve min bakåtkompatibla PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Ska skaffa resten av serien också så småningom. Ser fram emot San Andreas! Länge leve min bakåtkompatibla PS3! Jag är inte så insatt i spelkonsol-världen, vet bara att min PS3 inte kan spela PS2-spel. Har du någon specialmodell? Saknar San Andreas som fa-an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Jag är inte så insatt i spelkonsol-världen, vet bara att min PS3 inte kan spela PS2-spel. Har du någon specialmodell? Saknar San Andreas som fa-an! Tjock-trean hade bakåtkompatibel. Dvs 60 Gigaren. Den är awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Tjock-trean hade bakåtkompatibel. Dvs 60 Gigaren. Den är awesome Aw maaan... Där fick man för att man ville ha en liten och "smidig" konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Jag har det redan till PSP, men jag ville ha det till en aningen större skärm. 46 kronor inklusive frakt är en helt okej siffra. Jag köpte originalet för nära sexhundra, så... Ska skaffa resten av serien också så småningom. Ser fram emot San Andreas! Länge leve min bakåtkompatibla PS3! Du har rätt. Från och med nu är det självtagna foton som gäller i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Tjock-trean hade bakåtkompatibel. Dvs 60 Gigaren. Den är awesome Det finns fler tjock-ps3:or än den på 60gb. Jag har en tjock-ps3:a, och min är inte bakåtkompitabel, men det spelar ingen roll eftersom jag redan har ps2. Raven: När du köpte din så tror jag inte den bakåtkompitabla fanns kvar, förutom som begagnad, den slutade säljas för ganska länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Jag är inte så insatt i spelkonsol-världen, vet bara att min PS3 inte kan spela PS2-spel. Har du någon specialmodell? Saknar San Andreas som fa-an! Tjock-trean hade bakåtkompatibel. Dvs 60 Gigaren. Den är awesome Jepp. Men fan, vad det kostade! Har aldrig ångrat mitt köp på grund av bakåtkompabilitet, 4 USB-portar istf 2, snyggare modell än 40GB-varianterna samt minneskortläsarna som är hur bra som helst. 5600 inklusive två spel och två handkontroller är väl ändå ett ganska schysst pris. @Umberto: Bättre så? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Det finns fler tjock-ps3:or än den på 60gb. Jag har en tjock-ps3:a, och min är inte bakåtkompitabel, men det spelar ingen roll eftersom jag redan har ps2. Men är din tjock-3a 60 GB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Men är din tjock-3a 60 GB? Nej, det var ju precis det jag sa. Att det fanns andra som var tjocka och inte 60 gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Nej, det var ju precis det jag sa. Att det fanns andra som var tjocka och inte 60 gb. Men jag specifierade 60 Gigaren ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Nytt objektiv! Länge left utan en fungerande vidvinkelglugg. Men nu är det ändring på det. Tamron AF 17-50 f/2,8. Riktigt prisvärt! Ses i fotograferingstråden! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2011 Gick förbi en gatloppis, såg denna tingest plus två högtalare och en hutch för 200:-. Från P-C till P-C. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2011 (redigerad) Gott. Redigerad 19 april, 2011 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 (redigerad) 6 av dessa, borde nästan synas vilka det är. Fick hem min väska idag, dom hade slarvat bort den på Ryanair så jag hade gråten i halsen när jag kom hem från Skavsta i söndags. Men nu jävlar är dom hemma mina små älsklingar! Kuruizawa 17-årig Hakushu 18-årig Blair Athol 12-årig Macallan 12-årig Edradour Single Cask 10-årig Clynelish 14-årig Laphroaig 10-årig Balvenie DW 12-årig Glenturret 10-årig Aberfeldy 12-årig Redigerad 21 april, 2011 av StellHell La dit namnen 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2011 Skärmen till höger http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/231109_10150231960306095_623026094_8687055_63332_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts