Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt

Vice.
 Share

Recommended Posts

5bd906f4.jpg

Nu har jag äntligen köpt en ordentlig friluftsjacka! Ordinariepris 3000, men den var nedsatt till 2000 och så 25% rabatt på reapriset = 1500 pesetas. Lite bred, men så är det för mig i de flesta klädesplagg som jag vill ha tillräckligt långa ärmar i.

5f250acf.jpg

fb3bc70b.jpg

Halva bokreapriset på Bokia, jag köpte lite blandat gottgott. Klickade även hem lite från cdon igårkväll, bild på det kommer snart!

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fba52059.jpg

Köpte mig en riktigt go microfleecetröja som komplement till jackan jag införskaffade i veckan.

b51a3609.jpg

Och när jag ändå var i trakterna av ett vettigt Systembolag så köpte jag några sorter som de nog aldrig kommer få in här i stan. Både rökportern och rauchbieren har jag druckit förr, men var så full då att jag inte minns smaken. :whistling:

Edit: Ja, jag har Bamselakan, och JA, jag kanske fick dem i julklapp förra året och inte alls när jag var 10 som jag säger till mina vänner som är på besök. Deal with it.

Redigerad av Kebab
  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först och främst:

¨

Ohhh yeah! Såg det i affären och var tvungen att köpa. Jag tror aldrig jag har ätit memma tidigare. Vad har jag att se fram emot, Umberto? naughty_1182473_1.gif

Sedan köpte jag även en ritplatta. Det var på tiden nu när vi gör matte paintings i skolan.

Storlek medium, 1550 gick den på med gratis frakt vilket inte är fy skam. Förvånansvärt nog var Cdon.com den billigaste affären på nätet.

Edit: Fy fan vad konstigt memma smakar. :o

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ohhh yeah! Såg det i affären och var tvungen att köpa. Jag tror aldrig jag har ätit memma tidigare. Vad har jag att se fram emot, Umberto? naughty_1182473_1.gif

Jag tror du kommer få svårt att gilla den till en början. Jag minns att som liten avskydde jag det, men när man väl vant sig vid den ovanliga smaken så tycker man att det är riktigt gott. Åtminstone jag. :P

Vad står det förresten på paketet? Kallegrädde? :lol:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror du kommer få svårt att gilla den till en början. Jag minns att som liten avskydde jag det, men när man väl vant sig vid den ovanliga smaken så tycker man att det är riktigt gott. Åtminstone jag. :P

Vad står det förresten på paketet? Kallegrädde? :lol:

Ja fy fan, det var inte lika sött som jag hade väntat mig. Kunde inte avsluta det jag lade upp, det här får jag verkligen träna på att få i mig.

Kaffegrädde står det, lite smala f bara. wink_684833_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor