Kebab Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Nu har jag äntligen köpt en ordentlig friluftsjacka! Ordinariepris 3000, men den var nedsatt till 2000 och så 25% rabatt på reapriset = 1500 pesetas. Lite bred, men så är det för mig i de flesta klädesplagg som jag vill ha tillräckligt långa ärmar i. Halva bokreapriset på Bokia, jag köpte lite blandat gottgott. Klickade även hem lite från cdon igårkväll, bild på det kommer snart! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Dåliga Dikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 Inte nog med det är en jävla bok om whisky, det är för fan Michael Jackson som skrivit den! ...requestar bild på Barry White-plattan när den anländer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 (redigerad) (Bilderna tagna med iPhone 3GS, kameran är bättre än jag trodde ) Redigerad 23 mars, 2011 av Tux 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 (redigerad) Köpte mig en riktigt go microfleecetröja som komplement till jackan jag införskaffade i veckan. Och när jag ändå var i trakterna av ett vettigt Systembolag så köpte jag några sorter som de nog aldrig kommer få in här i stan. Både rökportern och rauchbieren har jag druckit förr, men var så full då att jag inte minns smaken. Edit: Ja, jag har Bamselakan, och JA, jag kanske fick dem i julklapp förra året och inte alls när jag var 10 som jag säger till mina vänner som är på besök. Deal with it. Redigerad 23 mars, 2011 av Kebab 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 (redigerad) Edit: Ja, jag har Bamselakan, och JA, jag kanske fick dem i julklapp förra året och inte alls när jag var 10 som jag säger till mina vänner som är på besök. Deal with it. + 1 AP, det får du för Bamselakanen. Redigerad 24 mars, 2011 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 + 1 AP, det får du för Bamselakanen. Lätt! Så fort jag sitter vid en dator, that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 bilder +1 för Daniel tröjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 Det här är vad jag gör med dina skattepengar. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 Det här är vad jag gör med dina skattepengar. Du kommer bli fett nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 Det här är vad jag gör med dina skattepengar. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 Det här är vad jag gör med dina skattepengar. Vet inte hur jag klarat mig utan den så pass länge! Användbar varje dag! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 (redigerad) Först och främst: http://data.fuskbugg.se/skalman02/memma.jpg¨ Ohhh yeah! Såg det i affären och var tvungen att köpa. Jag tror aldrig jag har ätit memma tidigare. Vad har jag att se fram emot, Umberto? Sedan köpte jag även en ritplatta. Det var på tiden nu när vi gör matte paintings i skolan. http://data.fuskbugg.se/skalman02/bamboo1.jpg http://data.fuskbugg.se/skalman02/bamboo2.jpg Storlek medium, 1550 gick den på med gratis frakt vilket inte är fy skam. Förvånansvärt nog var Cdon.com den billigaste affären på nätet. Edit: Fy fan vad konstigt memma smakar. Redigerad 31 mars, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 (redigerad) Ohhh yeah! Såg det i affären och var tvungen att köpa. Jag tror aldrig jag har ätit memma tidigare. Vad har jag att se fram emot, Umberto? Jag tror du kommer få svårt att gilla den till en början. Jag minns att som liten avskydde jag det, men när man väl vant sig vid den ovanliga smaken så tycker man att det är riktigt gott. Åtminstone jag. Vad står det förresten på paketet? Kallegrädde? Redigerad 31 mars, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 Jag tror du kommer få svårt att gilla den till en början. Jag minns att som liten avskydde jag det, men när man väl vant sig vid den ovanliga smaken så tycker man att det är riktigt gott. Åtminstone jag. Vad står det förresten på paketet? Kallegrädde? Ja fy fan, det var inte lika sött som jag hade väntat mig. Kunde inte avsluta det jag lade upp, det här får jag verkligen träna på att få i mig. Kaffegrädde står det, lite smala f bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 Fyndat på eBay. 480kr med frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/lolboll.jpg Hah, det tog lite över två månader men jag fick äntligen hem dessa! ^^ Köpt från en sida i Kina, kostnad inklusive frakt: 7 öre Kvalitén är inte den bästa, men.. va fan, 7 öre! Redigerad 1 april, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 Hämtade ut mitt körkort idag, skönt att slippa köra med pappret. Efter det körde jag till skolan och hämtade ut min studentmössa, en studentjacka, ett campangeglas och en tuta ( som man för övrigt inte får ett ljud ur ) Sedan gick jag ner på stan och inhandlade ett par öl och lite vin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts