Mordos Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 (redigerad) Weeeeh hejdå pengar Redigerad 25 februari, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Är det bara jag eller förlorar den här tråden all typ av intresse när folk postar randombilder från nätet och inte ens fotar sakerna de köpt själva? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Är det bara jag eller förlorar den här tråden all typ av intresse när folk postar randombilder från nätet och inte ens fotar sakerna de köpt själva? GÖR EN TRÅD OM DET 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 (redigerad) Är det bara jag eller förlorar den här tråden all typ av intresse när folk postar randombilder från nätet och inte ens fotar sakerna de köpt själva? ^this Borde döpa om tråden till Foto-på-det-du-precis-köpt. :yes: Redigerad 27 februari, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Är det bara jag eller förlorar den här tråden all typ av intresse när folk postar randombilder från nätet och inte ens fotar sakerna de köpt själva? Du har rätt. Från och med nu är det självtagna foton som gäller i den här tråden. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Bara 40kr. (Bilder som denna är väl okej?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 (redigerad) Edit: Är bilderna 1024x768 för er eller är de större? Förminskade dem via photobucket, men här i tråden är de fortfarande bamsestora trots att jag rensade cachen. :hm: Redigerad 28 februari, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 http://i351.photobucket.com/albums/q463/Stora_H/Forumet/c656a761.jpg http://i351.photobucket.com/albums/q463/Stora_H/Forumet/cec32529.jpg Edit: Är bilderna 1024x768 för er eller är de större? Förminskade dem via photobucket, men här i tråden är de fortfarande bamsestora trots att jag rensade cachen. :hm: Skalad till 68% (från 1024 x 768). Klicka på bilden för att förstora! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2011 Åh, snart får jag något jag beställt, och då kommer bild! Så jag längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2011 Edit: Är bilderna 1024x768 för er eller är de större? Förminskade dem via photobucket, men här i tråden är de fortfarande bamsestora trots att jag rensade cachen. :hm: Die Hard, whisky och kosttillskott... Nu gäller det bara att du slutar med sittkissandet så är du på god väg att bli karl. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Åh, snart får jag något jag beställt, och då kommer bild! Så jag längtar Here it is! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Diverse litteratur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Bara 40kr. (Bilder som denna är väl okej?) Vad fan är det där för något? Alltså vad är det för program du köper ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 (redigerad) Vad fan är det där för något? Alltså vad är det för program du köper ifrån? Good Old Games Säljer gamla spel som är optimerade att funka på nyare system. Sen säljer de även lite nyare spel, som du kanske ser. Redigerad 18 mars, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Good Old Games Säljer gamla spel som är optimerade att funka på nyare system. Sen säljer de även lite nyare spel, som du kanske ser. Tack, ska kika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 Good Old Games Säljer gamla spel som är optimerade att funka på nyare system. Sen säljer de även lite nyare spel, som du kanske ser. Jag har aldrig köpt online från en utländsk sida förut, så hur funkar det när man betalar? Är det PayPal som gäller? Hur konverterar de dollar till kr? Kan man vara säker på att det funkar till svenska datorer? Ursäkta dumma frågor, men jag vill bara ha lite kött på benen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 Jag har aldrig köpt online från en utländsk sida förut, så hur funkar det när man betalar? Är det PayPal som gäller? Hur konverterar de dollar till kr? Kan man vara säker på att det funkar till svenska datorer? Ursäkta dumma frågor, men jag vill bara ha lite kött på benen! Jag brukar betala med mitt VISA, men det går även med PayPal. Priset brukar jag konvertera på valuta.se och det brukar bara skilja någon krona. Ja, spelen ska funka på svenska datorer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 Jag brukar betala med mitt VISA, men det går även med PayPal. Priset brukar jag konvertera på valuta.se och det brukar bara skilja någon krona. Ja, spelen ska funka på svenska datorer. Aha! Så GOG sköter konvereringen dollars/kr? Jag förstår! Tack för infon, ska nog köpa Postal 2 därifrån ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts