Adrian G Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Gillar man filmer/är samlare så köper man. TV-serier då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Vice då! Jag tänker lite längre. Vänta lite så får han svara. men du är inne på rätt spår... =) Gillar man filmer/är samlare så köper man. Exakt! Håller med. Vill bara höra vad hans argument till köpet är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 TV-serier då? Samma sak där. Jag köpte Simpsons-boxarna fram till säsong 10, nu har jag dock sålt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Jag tänker lite längre. Vänta lite så får han svara. men du är inne på rätt spår... =) Exakt! Håller med. Vill bara höra vad hans argument till köpet är... Vice, vice, vice. Så här ligger det till. Jag.. köper saker som jag uppskattar. Jag gillar de tre första Star Wars-filmerna väldigt mycket och därför köpte jag dom. Inte för att "gynna" något företag utan för att jag vill ha filmerna i min hylla och att jag uppskattar bättre bildkvalité. + att det är lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 (redigerad) Vice, vice, vice. Så här ligger det till. Jag.. köper saker som jag uppskattar. Jag gillar de tre första Star Wars-filmerna väldigt mycket och därför köpte jag dom. Inte för att "gynna" något företag utan för att jag vill ha filmerna i min hylla och att jag uppskattar bättre bildkvalité. + att det är lagligt. Tack! Du hjälpte mig precis att få till en poäng. <3 *Åter till"Allmänt"!* Redigerad 8 april, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Aw yeah. CDON levererade tre filmer. Var i stan och köpte en glugg och en bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Aw yeah. CDON levererade tre filmer. Var i stan och köpte en glugg och en bok. Nere till höger: <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Nere till höger: <3 So I've heard! Det var därför jag köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Aw yeah. CDON levererade tre filmer. Var i stan och köpte en glugg och en bok. Ah, Moulin Rouge är win! Bra köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Beställd i fredags http://lifeonaboard.jetshop.se/pub_images/large/Dervish_ny_set_up_175.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Beställd i fredags http://lifeonaboard.jetshop.se/pub_images/large/Dervish_ny_set_up_175.jpg Najs! Men borde den inte kunna bli ganska hal utan grepp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Najs! Men borde den inte kunna bli ganska hal utan grepp? Det köper man och sätter på själv, fin bräda morfar, härliga skrapsår du kmr få ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Najs! Men borde den inte kunna bli ganska hal utan grepp? Om jag inte minns fel sitter det färdigmonterad genomskinlig grip på den. Moffa: Beställde du från lifeonaboard eller från utlandet? Jag kommer också beställa en när jobbpengar + skatt rullar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Najs! Men borde den inte kunna bli ganska hal utan grepp? Som KalleR säger, så tror jag att det är genomskinlig grip på den. Det stod ingen info om just det, men den låg under kategorin "kompletta" på lifeonaboard.se Det köper man och sätter på själv, fin bräda morfar, härliga skrapsår du kmr få ;D Jafan, jag kommer fan dö .. Jag och min arbetskamrat beställde lika brädor (fail?) och vi har såna jävla planer. Dels dom jävla backarna här i Oslo plus alla parker i här. Om jag inte minns fel sitter det färdigmonterad genomskinlig grip på den. Moffa: Beställde du från lifeonaboard eller från utlandet? Jag kommer också beställa en när jobbpengar + skatt rullar in. Stämmer, jag beställde där ifrån. Ska du beställa någon liknande eller? När du fått den får du fan ta din röv och komma till Oslo ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Stämmer, jag beställde där ifrån. Ska du beställa någon liknande eller? När du fått den får du fan ta din röv och komma till Oslo ! Det kommer bli en dervish för mig med kör också på deras paket tror jag. Jag tycker att förra årets tryck är snyggare än årets. 2009-brädan ser ut såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Det kommer bli en dervish för mig med kör också på deras paket tror jag. Jag tycker att förra årets tryck är snyggare än årets. 2009-brädan ser ut såhär: Du menar brädan jag beställde är snyggare än den där eller ? Hjulen var sjuk äckliga på den där iaf . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Du menar brädan jag beställde är snyggare än den där eller ? Hjulen var sjuk äckliga på den där iaf . yes gamla motivet (som de visar på lifeonaboard) är snyggare menar jag. Vet ej om du får gamla eller nya ej. Hjulen är samma märke som dina, bara annan hårdhet, och färg då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 http://pici.se/pictures/daiYVQwra.jpg Myyyycket kul telefon!! Måste skaffa nåt tillbehör till routern så jag får trådlöst internet här hemma dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 http://pici.se/pictures/daiYVQwra.jpg Myyyycket kul telefon!! Måste skaffa nåt tillbehör till routern så jag får trådlöst internet här hemma dock Jag är väldigt intresserad av den telefonen. Hur är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Jag är väldigt intresserad av den telefonen. Hur är den? GPS:en fungerar typ inte om man inte anänder aGPS:en också, den kostar pengar då man ansluter till telenätet och hämtar data. Tycker mobilen är intressant till en början men det flesta sakerna är ändå ganska ytliga. right? (Har ingen själv, kanske tänkt köpa, får se.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts