VickeX Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Filmen är fruktansvärt dålig! Äsch, jag tycker om de flesta filmer jag ser. Även de som alla andra tycker är dåliga. För att någon film enligt mig ska vara dåligt så måste den riktigt suga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 (redigerad) Filmen är fruktansvärt dålig! ------------------------- Införskaffade mig denna tröja idag, fast i en brun färg. Bild härmApA!1!1!!!!!!! Redigerad 24 december, 2010 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 härmApA!1!1!!!!!!! Eyy den va billig och mjuk!!!1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Eyy den va billig och mjuk!!!1! Hur mycket kosta den för dig? Köpte en mörkgrå för 420 kr (I think) Riktigt bra köp iaf, kudos till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Hur mycket kosta den för dig? Köpte en mörkgrå för 420 kr (I think) Riktigt bra köp iaf, kudos till dig! Fick ett presentkort av "svärföräldrarna" i förrgår på 300, det räckte precis. Fick den på 50% med andra ord. En perfekt tröja att ha på jul om man är less på det traditionella tjafset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Old stuff, yes, men duger gott och väl till en amatör som jag själv. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Razer deathadder Respawn <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 halsduk från cheap monday, 140kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Men herregud, sluta snusa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Men herregud, sluta snusa! Vem bad om din åsikt? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Vem bad om din åsikt? Instämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 http://i486.photobucket.com/albums/rr223/GtasajtenVice/IMG_2919.jpg Jadu Vice. Det där spelet till vänster, där finns det multiplayer trophies. Intresserad? Klart du är, säg bara till om du behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Vem bad om din åsikt? Instämmer. .. Grabbar, kom igen, bli inte sådär nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Men herregud, sluta snusa! Jo jag skall. Men vaddå, tycker du det är värre än att röka? Jadu Vice. Det där spelet till vänster, där finns det multiplayer trophies. Intresserad? Klart du är, säg bara till om du behöver hjälp! Ja gärna. Läste om dem. Hade VERKLIGEN uppskattat om du vill hjälpa till. Tänkte ragga upp ett gäng för att klara dem. Kan du vänta lite, spelar det högra spelet först. Tar max 2 dagar att klara. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 (redigerad) Jo jag skall. Men vaddå, tycker du det är värre än att röka? Nej, absolut inte! Potionssnus är ju faktiskt mest lugnt av alla. Rökare kan man ju inte vara närmare än 3m liksom. Lycka till iaf! Redigerad 26 december, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Jo jag skall. Men vaddå, tycker du det är värre än att röka? Ja gärna. Läste om dem. Hade VERKLIGEN uppskattat om du vill hjälpa till. Tänkte ragga upp ett gäng för att klara dem. Kan du vänta lite, spelar det högra spelet först. Tar max 2 dagar att klara. Hah, för en gångs skull tror jag faktiskt att jag kan spela med dig. Internet via kabel och Ps3 i mitt egna rum, också jullov. Bara att säga till alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Löjligt att ni brusar upp er för en sådan kommentar. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 Tro inte att jag inte har försökt, Saleen. Har snusat sen högstadiet och har under åren försökt sluta ett antal gånger, men man glider alltid tillbaka förr eller senare såvida man inte har en "jävlar anama" vilja eller någon stark motivation. Vilket jag inte har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts