Halo Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Hej då G5, snyft, så många minnen! Ska dock tilläggas att jag är nöjd med den nya . 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Visst är det skönt med sträv mus! Mycket bättre än en len och glatt mus! Här har jag kört lent hela mitt liv, och gått miste om sträva möss, helt otroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Hej då G5, snyft, så många minnen! Ska dock tilläggas att jag är nöjd med den nya . Hm, vad är det där för någon? Nån fortsättning på G5-serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Hm, vad är det där för någon? Nån fortsättning på G5-serien? [insert pun containing the following:] G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 [insert pun containing the following:] G. Nu sitter jag här och tänker så det knakar alltså. :hmm: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 http://img.scenereleases.info/images/nfsxbox.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 [insert pun containing the following:] G. Ny mus på g? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Hm, vad är det där för någon? Nån fortsättning på G5-serien? Jag skulle gissa på att det är en "uppföljare" då den sitter precis likadant i handen som G5 bara att den har fler knappar. Så gillar man G5 så gillar man den här, men hade nog lika gärna kunnat köpa en ny G5 egentligen, men ville testa något nytt ändå . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Nu sitter jag här och tänker så det knakar alltså. :hmm: G-punkt ditt klappträ! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 G-punkt ditt klappträ! Tack, jag trodde jag skulle behöva ge honom en utskällning ensam! "Klappträ" är nog den bästa förolämpningen jag hört på länge! :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Senaste tidens inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 (redigerad) Senaste tidens inköp. Vem är DHD till? Jag vägrar tro att du köpt båda till dig själv i alla fall. Förresten, är inte ett Wii ganska onödigt att köpa när du har en överlägsen konsol i PS3, familjen skaffade ett Wii förra julen, och jag har inte ens skrapat ihop en hel speltimme på det. :/ Redigerad 26 november, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Vem är DHD till? Jag vägrar tro att du köpt båda till dig själv i alla fall. Det är en iPod Touch, inte en iPhone. Tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Det är en iPod Touch, inte en iPhone. Tror jag... Men ändå... Verkar verkligen fett onödigt! Inte för att jag missunnar någon annan att köpa prylar direkt, prylar är awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Det är en iPod Touch, inte en iPhone. Tror jag... Aaaaah! Jag fick för mig att det var en iPhone han skrev om i mobiltråden, men det var ju en DHD ser jag nu när jag tittar tillbaka efter att ha läst din post. Då förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Vem är DHD till? Jag vägrar tro att du köpt båda till dig själv i alla fall. Förresten, är inte ett Wii ganska onödigt att köpa när du har en överlägsen konsol i PS3, familjen skaffade ett Wii förra julen, och jag har inte ens skrapat ihop en hel speltimme på det. :/ Som ni skrev så är det en iPod o inte en iPhone. Wii:t är inget onödigt enligt mig då jag på ett ungefär planerat vad jag tänkt använda det till. Blir ett Wii fit plus samtidigt som införskaffandet av en bättre (ny) TV och möjligtvis att jag skaffar Mario Galaxy 2 också bara för att. Förövrigt tyckte jag att priset gjorde att det kändes ok. 1444:- kändes inte som överpris Att jag har både iPod o DHD har lite förklaringar. Dels är iPod:en lite av ett impulsköp i den mån att det stod mellan en iPod Touch eller en iPod mini. Valde till slut Touch för att med den har jag tillgång till det åh så fantastiska appbiblioteket som gör mig galen Sen så används ju HTC:n mestadels som telefon (ooh va onödigt o skaffa den om du ändå bara tänkt ringa!! nej jag gör självklart annat) och då är iPod:en härlig att ha med sig som spelmaskin eller för att kunna lyssna på musik om batteriet skulle börja tryta i HTC:n =) +Jag är egentligen något av en prylnörd och den där känslan av att packa upp något nytt är helt underbar. Hade jag ekonomin för det skulle jag ha grymt mycket mer prylar. Var sugen på en Mac Air ett tag men tryckte undan suget när jag insåg att det faktiskt skulle se ut som att jag hamnat i det där töntiga facket jag hatar med folk som äger sånadär äckliga minilaptops och bloggar om vilka kläder dom har på sig eller att himlen är uppåt. Ja... Onödigt inlägg är onödigt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Efter att ha spelat Assassin's Creed 2 via OnLive, så ville jag ha mer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 https://static.flashback.info/img/smilies2/thumbsup.gif 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Efter att ha spelat Assassin's Creed 2 via OnLive, så ville jag ha mer. Via OnLive!? Funkar det i Sverige nu? Eller hur då? https://static.flashback.info/img/smilies2/thumbsup.gif Näe fick man en halsduk med eller är det något slags valuepack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 https://static.flashback.info/img/smilies2/thumbsup.gif Managerdelen är det jag håller mig borta från i konventionella fotbollsspel (tex Fifa). Vågar mig knappt på formationer innan matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts