Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt

Vice.
 Share

Recommended Posts

Hm, vad är det där för någon? Nån fortsättning på G5-serien?

Jag skulle gissa på att det är en "uppföljare" då den sitter precis likadant i handen som G5 bara att den har fler knappar. Så gillar man G5 så gillar man den här, men hade nog lika gärna kunnat köpa en ny G5 egentligen, men ville testa något nytt ändå :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

91497322.png

Senaste tidens inköp.

Vem är DHD till?

Jag vägrar tro att du köpt båda till dig själv i alla fall.

Förresten, är inte ett Wii ganska onödigt att köpa när du har en överlägsen konsol i PS3, familjen skaffade ett Wii förra julen, och jag har inte ens skrapat ihop en hel speltimme på det. :/

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är DHD till?

Jag vägrar tro att du köpt båda till dig själv i alla fall.

Förresten, är inte ett Wii ganska onödigt att köpa när du har en överlägsen konsol i PS3, familjen skaffade ett Wii förra julen, och jag har inte ens skrapat ihop en hel speltimme på det. :/

Som ni skrev så är det en iPod o inte en iPhone.

Wii:t är inget onödigt enligt mig då jag på ett ungefär planerat vad jag tänkt använda det till. Blir ett Wii fit plus samtidigt som införskaffandet av en bättre (ny) TV och möjligtvis att jag skaffar Mario Galaxy 2 också bara för att.

Förövrigt tyckte jag att priset gjorde att det kändes ok. 1444:- kändes inte som överpris :)

Att jag har både iPod o DHD har lite förklaringar. Dels är iPod:en lite av ett impulsköp i den mån att det stod mellan en iPod Touch eller en iPod mini. Valde till slut Touch för att med den har jag tillgång till det åh så fantastiska appbiblioteket som gör mig galen ;)

Sen så används ju HTC:n mestadels som telefon (ooh va onödigt o skaffa den om du ändå bara tänkt ringa!! nej jag gör självklart annat) och då är iPod:en härlig att ha med sig som spelmaskin eller för att kunna lyssna på musik om batteriet skulle börja tryta i HTC:n =)

+Jag är egentligen något av en prylnörd och den där känslan av att packa upp något nytt är helt underbar. Hade jag ekonomin för det skulle jag ha grymt mycket mer prylar. Var sugen på en Mac Air ett tag men tryckte undan suget när jag insåg att det faktiskt skulle se ut som att jag hamnat i det där töntiga facket jag hatar med folk som äger sånadär äckliga minilaptops och bloggar om vilka kläder dom har på sig eller att himlen är uppåt.

Ja... Onödigt inlägg är onödigt.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor