Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt

Vice.
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

post-9459-014445000 1290105278.jpg

Jag fucking älskar den redan! (w00t)

Jag har bara hunnit använda den lite nu vid slösurfing, men jag känner redan nu att jag kommer gilla den här ännu mer än den förra. A4tech är bäst i världen på möss helt klart!

Jag gillar att scrollen är mer markerad, så man inte kan råka göra de där halvscrollningarna ibland när man inte vill, fram- och bakåtknapparna är hårdare, vilket är bra för på den gamla hände det ibland att jag råkade komma emot lite lätt och råkade gå bak en sida, eller fram. Kommer förmodligen inte hända nu.

Det känns som klickarna är hårdare också, vilket är bra, för ibland när man vilar handen på musen och sitter och läser så råkar jag högerklicka hej vilt om knapparna är för slappa, vilket är lite störande och det borde inte hända nu heller. :P

Sedan älskar jag känslan av den sträva svarta ytan istället för den blanka.

Visst låter det som jag hatade min gamla mus när jag pratar om den nya? Men det gjorde jag inte, jag tyckte den var skitbra. Så fatta hur bra jag tycker den här nya är! :D

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fucking älskar den redan! (w00t)

Sedan älskar jag känslan av den sträva svarta ytan istället för den blanka.

Visst låter det som jag hatade min gamla mus när jag pratar om den nya? Men det gjorde jag inte, jag tyckte den var skitbra. Så fatta hur bra jag tycker den här nya är! :D

Visst är det skönt med sträv mus! :D

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor