kobbe Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 http://www.communityfansites.com/starcraft/images/sc2_box_art_160x226.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Pengarna rullar ut! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Pengarna rullar ut! http://i351.photobucket.com/albums/q463/Stora_H/DSC00585-1.jpg Tror jag måste slå till på "The playbook"! Verkar hyffsat billig! Vad är skillnaden mellan alla versioner? Verkar finns 2 stycken av varje?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 http://www.communityfansites.com/starcraft/images/sc2_box_art_160x226.jpg Bra köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs493.ash2/76641_449583682522_579467522_5424553_5980803_n.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 (redigerad) ... och inte barnet då. Redigerad 4 november, 2010 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 (redigerad) ... och inte barnet då. Det tog ett tag innan jag fattade vilken tråd jag var i.. Jag kunde inte fatta varför Gof postat bilder på Chuck Norris-tidningar i Bild på dig själv-tråden. Redigerad 5 november, 2010 av Wu Zi Mu 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Min inaktivitet beror givetvis på mitt senaste köp... Har sagt upp alla socialakontakter, tagit semester från jobbet, skaffat en vuxenblöja och slutat tvätta mig, allt för att förlora så lite tid som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Har sagt upp alla socialakontakter, tagit semester från jobbet, skaffat en vuxenblöja och slutat tvätta mig, allt för att förlora så lite tid som möjligt. Men trots allt detta hinner du posta på Sajten!? Dedikation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Men trots allt detta hinner du posta på Sajten!? Dedikation! Prioteringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Prioteringar! Laddningstider i spelet? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Laddningstider i spelet? Pfft, laddningstider är sååååå 00-tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Laddningstider var till för att gamers skulle hinna äta. Nu är dem så feta så man bestämde sig för att ta bort laddningstiderna. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 http://upl.gizgiz.nu/files/pewwww.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 http://www.omfragrances.com/images/D&GLightBlueMen1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 Bättre sent än aldrig 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 Jag fucking älskar den redan! Jag har bara hunnit använda den lite nu vid slösurfing, men jag känner redan nu att jag kommer gilla den här ännu mer än den förra. A4tech är bäst i världen på möss helt klart! Jag gillar att scrollen är mer markerad, så man inte kan råka göra de där halvscrollningarna ibland när man inte vill, fram- och bakåtknapparna är hårdare, vilket är bra för på den gamla hände det ibland att jag råkade komma emot lite lätt och råkade gå bak en sida, eller fram. Kommer förmodligen inte hända nu. Det känns som klickarna är hårdare också, vilket är bra, för ibland när man vilar handen på musen och sitter och läser så råkar jag högerklicka hej vilt om knapparna är för slappa, vilket är lite störande och det borde inte hända nu heller. Sedan älskar jag känslan av den sträva svarta ytan istället för den blanka. Visst låter det som jag hatade min gamla mus när jag pratar om den nya? Men det gjorde jag inte, jag tyckte den var skitbra. Så fatta hur bra jag tycker den här nya är! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Fick hem den idag och har suttit och lekt med den hela kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Fick hem den idag och har suttit och lekt med den hela kvällen. Awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Jag fucking älskar den redan! Sedan älskar jag känslan av den sträva svarta ytan istället för den blanka. Visst låter det som jag hatade min gamla mus när jag pratar om den nya? Men det gjorde jag inte, jag tyckte den var skitbra. Så fatta hur bra jag tycker den här nya är! Visst är det skönt med sträv mus! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts